Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 18 April 2014

Gambar2 Fashion Show Mid Valley Yang Seksi Habis - FB Mid Valley Padam Bukti Bergambar !!!!!!

Diadakan secara terbuka. Diulangi, secara terbuka. Tapi kan beb, setakat orang pakai bikini neh tak payah susah2 pergi fashion show bagai la. Buka laptop je terus google image. Tue pada yang advance dan memang jenis yang mencari la kan. 

KAH KAH KAH

Tapi kan aku sekarang sedang ragu2. Disebalik persepsi demi persepsi yang cuba pemimpin2 aku tanamkan selama neh, kononnya Malaysia ialah sebuah negara Islam, apakah ada logiknya sebuah negara Islam membiarkan sekumpulan entiti masyarakat mengadakan fashion show seksi habis di tempat2 yang terbuka (even tertutup pun boleh dipertikaikan) seperti kat bawah neh?

Lihat gambar2 ;










Untuk rekod masa aku (jam 10.30) dok cari2 gambar then aku refresh salah satu tab, tetiba content2 gambar di atas neh hilang. Aku ingatkan internet aku problem. So aku tunggu dalam 5 minit dan refresh tab yang aku refresh tadi tue, pun takde juga.

Apa yang ada hanyalah kat bawah neh hah ;



Aku tatau kenapa dorang padam.

Sebelum tue aku upload satu gambar di page yang dilinkkan dengan twitter berkenaan hal di atas kat sini.

Antara 45 minit itulah dorang tah macam mana tetiba padam semua content2 gambar (mungkin nak sorokkan gambar2 yang seksi je kot tapi nak cari satu persatu payah so padam semua je la senang citer).

Mungkin taknak timbulkan kontroversi apatah lagi orang kaitkan dengan peristiwa #MH370.

Aku takla nak kata apa2 pun tadi. Just nak berfikir2 negara Islam apa macam neh. Tapi bila dorang padamkan bukti2 bergambar, buat aku rasa nak gelak je la. Apa yang takut sangat tue weh? Aku dah sempat screenshot kot.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH 

Kalau nak tahu ayat yang sepatutnya aku tulis lepas gambar seksi terakhir di atas ialah ;

Tema seksi. Dark and seksi. Padanla pakai macam bikini. OoOoOOO.. 

Tapi tak jadi nak tulis tue je. Sebab ada penambahan cerita. Sekarang aku nak sambung gelak lagi.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...