Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 5 Januari 2014

Gambar2 Majlis Sambutan Hari Lahir Zahid Hamidi..

Tahniah. 

Panjang usia Zahid Hamidi. Semoga diberikan hidayah agar berhenti menindas rakyat kebanyakkan di negara neh. Ini doa dan ucapan aku sempena hari lahir Zahid Hamidi yang sedang berlangsung ketika ini.


Antara beberapa gambar yang dikongsikan oleh geng2 UMNO di laman sosial ;















Rujukan gambar disini.

Aku tak kesah la Zahid Hamidi nak sambut hari jadi ke hari tak jadi ke apa ke. Itu hak dia la. Cuma aku nak sangat amek tahu. Ko buat benda2 gini ko gunakan duit sapa? Aku rasa ini bukan cara yang begitu tepat untuk ko zahirkan keputusan terkini kerajaan yang sedang dalam rangka jimat cermat. Hopefully sambutan ini tak babitkan wang rakyat. Aku sangka baik neh. Sangat2 sangka baik. Aku tak rasa rakyat akan berlapang dada bila mana wang pembayar cukai digunakan untuk sambut hari jadi mana2 menteri di negara neh pula.

Itu je aku nak sebutkan.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...