Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 31 Oktober 2013

Penduduk Kampung Hakka Bagi Undi, BN Balas Dengan Robohkan Rumah Mereka.

Ini yang rakyat terima setelah mempercayai BN. Sekarang bukan BN yang bersama2 dorang tetapi DAP dan PSM.

Jangan di ulangi lagi kesilapan macam neh. Jadikan ia pengajaran dan iktibar yang sangat2 berguna di lain kali. Dengan tidak berniat untuk menyalahkan mana2 penduduk KG Hakka yang kini teraniaya [jangan tambahkan kesedihan dan beban mereka lagi], boleh jadi mereka juga mangsa keadaan. Mungkin mereka telah mempercayai kata2 dusta bahawa BN berjanji tidak mahu robohkan rumah mereka namun akhirnya janji dimungkiri. Tak siapa yang tahu.

Sekarang rumah dah roboh, nak duduk mana?

Lihat paparan berita yang dipetik dari Utusan ;


Najib kesayangan korang dah lari ke mana2 hala. Usah kata batang tubuh, suara pun dah senyap terus. Terlajak makan nasi lebih boleh berdiet di kemudian hari, terlajak undi BN, tak pasal2 kena tunggu 5 tahun.

Selepas undi diberi, ini yang penduduk Kampung Hakka dapat pada hari ini ;





 





Kerja2 pemotongan bekalan api dan air telah dilakukan bagi melemahkan semangat penduduk kampung Hakka untuk terus bertahan bagi menyelamatkan kediaman masing2.

Bahkan, gambar last yang aku tunjukkan ini gambar rumah orang Islam. Ada satu situasi yang mana ramai2 masuk dan duduk dalam rumah neh tanpa kira bangsa dan agama untuk menghalang pemaju merobohkan rumah mereka dan jiran2 mereka.

Undi diberi, racun dibalas.

Lue fikirlah sendiri.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...