Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 2 Oktober 2013

BN Kantoi - Bayar Artis KPOP Didedahkan Oleh Audit Negara.

Woahhhhh



Tahun lepas time isu neh terdedah haram nak mengaku si BN neh. Macam2 dikatanya pada kita. BN kena fitnah la. Swasta yang taja la. Bukan ada dapat apa2 projek pun la. Alih2 dikantoikan oleh AUDIT NEGARA dengan slumbernya.

Rujuk sini ==> http://amenoworld.blogspot.com/2012/06/kbs-jawab-isu-kpop-dan-mengaku-dokumen.html

Dan sini ==>  http://amenoworld.blogspot.com/2012/05/artis-kpop-yang-mai-himpunan-jutaan.html

Apa yang kita pernah tulis boleh diakses pada bila2 masa guna google la bhai. Baca la apa yang aku pernah tulis dulu.

Masa neh KBS bawah Shabery Cheek. Sekarang Shabery Cheek bukan menteri KBS lagi. Dia ialah menteri Komunikasi. Pun begitu KBS dan dia kena bertanggungjawab bab neh. Mana boleh kita diam2kan aje beb.

Nafi punya nafi punya nafi punya nafi last2 kantoi menipu.

Macam HARAM!

Rujuk bawah neh hah ;




Ini rujukan dari audit negara yer ==> https://www.audit.gov.my/images/pdf/LKAN2012/Persekutuan/Siri2/AKTIVITI%20KERAJAAN%20PERSEKUTUAN%20&%20SYARIKAT%20KERAJAAN%202012%20SIRI%202.pdf

Kali neh kot ada sapa2 lagi orang2 BN yang dok menyemak cakap aku fitnah ke apa ke memang kena terajang jek muka sorang2.

FITNAH KEPALA BANA KAU.

Bukti terang2 dah didedahkan di atas. BTW bayaran juga telah disahkan. Bukan 900k tapi 1.6juta. Menurut audit bayaran tersebut tidak selaras dengan peraturan perbelanjaan berhemat. 

Macam gampang belanjakan wang rakyat untuk konsert tapi rakyat diseru jimat cermat kan? Selain dari itu elaun bloggers di atas, 5 hari x 500 ratus x 3 bloggers. Perghh. Padan la beria2 benar menjilat si pemimpin BN bloggers BN. Rupanya duit bercakap bagi pihak mereka. Bukan perjuangan apa nama? Bangsa? Agama? Negara? Bullshit je seme tue.

Untuk bloggers BN aje mereka dapat paw duit rakyat dekat 100k lebih. 

Dan mereka turut bersama2 mengepaw duit rakyat sepertimana pemimpin2 BN.

Dan penyokong2 BN samala macam kami rakyat marhaen yang tersepit dengan kos sara hidup yang tinggi. Nak paw sapa lagi? Paw sesama sendiri aje la. At least bijak juga bloggers BN. Paw punya paw dapat duit. Tulis berapi2 kat blog maki hamun dapat duit. Fitnah tak ingat dunia dapat duit. Tapi yang totok2 UMNO yang berjuang maki hamun sana sini fitnah orang macam2 dapat duit ke?

Hehe.

Lue fikirlah sendiri.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...