Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 20 Ogos 2013

Wanji Bakal Jadi Artis.

Dapat info dari member blogger ;

Aku baru dapat email dari PPIM,, mereka akan buat laporan polis keatas sahabat kita ustaz Wan Ji At-ta'aduddi di Balai Polis Dang wangi jam 4 ptg ini,,, mari kita sama-sama berdoa moga-moga Allah S.W.T menggagalkan usaha jahat mereka itu..

Via Manjung Mari.


   

PPIM nak buat report polis disebabkan video kat atas neh. Aku dah teliti video neh. Aku rasa ini rakaman peribadi. Ia bukan sepatutnya di upload ke youtube. Mungkin juga aku silap. Tapi siyes aku rasa ini seperti rakaman peribadi, bukan untuk di sebarkan kepada umum.

Dalam video di atas, ada tulis merah tulis 

Sultan = BABI.

Sebenarnya aku dengar apa yang Wanji cakap. Dia sebut hukum dia macam BABI. Bukan kata SULTAN tue BABI.

Aduhai.

Maksudnya mudarat lebih banyak berbanding kebaikan.

Apa pun kita tengok la. Lepas PPIM buat report nanti. Wanji mungkin akan glamer masuk tv3. Ini bantu mempromosikan gerakan memrepublikkan negara neh. Ia tak semestinya negatif, kan?

Haha. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...