Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 9 Ogos 2013

Penjelasan Dari Pemuda Cina Yang Difitnah Hina Islam.

Macam neh.

Ada terbaca tadi di blog umno yang seseorang yang bernama Alan Tang wish hari raya dengan rendang babi.

Dorang kata pemuda tersebut hina islam dan perlu di dakwa. Penghinaan tersebut dilakukan secara terbuka menerusi facebook.

Aku bukan taking side mana2 pihak. Jangan salah sangka. Cuma aku nak siarkan pula penjelasan dari individu yang dikatakan hina islam tue pula. Lepas tue pandai2 la korang pikir sendiri camne.

Actually aku ada terfikir. Dan ramai orang terfikir juga. Mungkin ini strategi dari pihak tertentu. Sengaja cetuskan isu2 sensitif untuk mengapi2kan suasana bagi meraih sokongan rakyat. Juga sebagai taktik alih isu. Nak alih tumpuan rakyat dari isu2 besar.

Contoh kes isu keselamatan. Kejadian tembak sana sini. Secara terbuka dan daring walaupun di siang hari. Rakyat mesti terfikir tahap keselamatan di negara ini. Kan?

Tetapi secara tiba2 ada jek isu2 yang tak pasal2 jadi panas. Ia mungkin sengaja di wujudkan bagi mengalih tumpuan rakyat. Macam kes video beraya bersama anjing. Video 3 tahun punya pun kecoh bagai. Yang kat tv hari2 buat drama merepek haram pejuang islam nak mengamuk.

Nampak tak permainan dia kat situ macam mana?

Hah pandai2 la korang kait2kan sendiri.

Berikut penjelasan dari pemuda cina yang dituduh menghina islam. Dia kata dia difitnah. Account tu fake. Gambar dia di curi. Posting tersebut bukan dari dia. Satu laporan berkaitan posting tersebut telah di buat oleh dia bagi mempertahankan diri andai selepas neh dia di serang dari pejuang2 islam suci murni.

Lihat gambar dan report polis kat bawah neh.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...