Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 6 Jun 2013

Gambar2 Jambatan Kedua Pulau Pinang Runtuh. [Video Inside]

Kecuaian.

Aku suspect la kan. Belum ada maklumat rasmi lagi mengenai punca2 kejadian. Tunggu penjelasan rasmi dari pihak polis terlebih dahulu. Harap2 PDRM buka kertas siasatan untuk siasat punca sebenar kenapa kejadian runtuhan neh berlaku sebentar tadi [6/6/2013]. 

Kejadian runtuhan tersebut mengejutkan masyarakat sekitarnya yang melalui kawasan tersebut, lewat petang tadi. Tetiba dia runtuh.. then bang.. bunyi kuat kenderaan. Actually mesti dah ada tanda sikit2 kot sebelum dia nak runtuh tue. Risau gak aku. Kalau dah runtuh kat sini, apakah ada kemungkinan structure yang dah siap mungkin tak kukuh juga? Belum guna tue. Kalau dah guna? Sebab tue kena ada siasatan. Kita nak elak sebarang kemungkinan yang tidak perlu di kemudian hari oke.

Berikut gambar2 kejadian runtuhan sebentar tadi ;










 



Menurut maklumat tidak rasmi [diperolehi dari facebookers] ;


berita terbaru dari Pulau Mutiara!

aku baru dapat berita bahawa Jambatan Pulau Pinang Kedua runtuh. bomba sedang menyelamatkan mangsa yang kabarnya ada 1 atau 2 buah kereta terperangkap.

sumber dari Sim Tze Tzin.

Dan ;

Ada juga yang melaporkan tiada mangsa yang tercedera ketika neh. Yang rosak teruk hanyalah kereta yang dipark di kawasan sekitar itu jek. Tak sure mana satu betul. Tetapi kita amat mengharapkan tiada mana2 pihak yang terkorban dalam kejadian runtuhan terbaru neh. 

Berikut ialah video kejadian tersebut ;

   


Harap2 jangan ada pihak yang tetiba blame bencana alam plak.

KAH KAH KAH

Apa pun kita harap jika ada mangsa2 kejadian dalam kes neh, kita doakan mereka selamat. Oke bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...