Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 16 Mei 2013

Risalah Anti Pakatan Rakyat Di Sebarkan Di Sekolah Dan Masjid !

Woww..

Ingatkan musim PRU dah habis, risalah2 seme neh dah stop la dari disebarkan. Tak sangka plak ia masih giat disebarkan bahkan lebih teruk kali neh ia disebarkan di kawasan Sekolah dan Masjid.

Risalah ini ditemui di kawasan sekitar Sekolah Agama Rakyat Nurul Hidayah dan Masjid Lahar Tabut, Penaga, Penang.

Lihat bawah ;















Sejujurnya aku tak kisah UMNO dan BN nak edarkan apa2 risalah sekalipun. Hak berkempen ke apa ke hak mereka. Tetapi aku nasihatkan jangan edarkan risalah2 seperti di atas. Ia tak membawa satu kebaikan kepada BN bahkan membawa kebaikan kepada PR

Sebab?

Korang tak bagi fakta. Merepek. Serangan peribadi yang tak terbukti dari segi hujah jauh sekali kredibliti. 

Alangkah bagusnya jika korang bagi risalah2 penerangan apa kebaikan yang BN dah buat selama ini. Lepas tue bagi lagi penerangan kenapa tak setuju cukai kereta diturunkan, kenapa tolak dasar pendidikan percuma, kenapa reject idea penghapusan dan pengurangan toll di Malaysia, kenapa tolak dasar sekolah venakular, kenapa nak wujudkan sekolah wawasan dan sekolah satu sistem, kenapa itu, kenapa ini, pendek kata seme benda2 yang berkaitan rapat dengan polisi2 kerajaan.

Ini dok menyerang ANWAR.

Lagi la dia dapat millage simpati.

Tue pasal aku heran. Aku dah lama heran. Bahkan heran sampai ke hari neh. Aku suspect je la, just suspect, adakah sebenarnya ada nya orang2 UMNO yang bekerja dengan UMNO sebenarnya bukanlah menyokong UMNO ? Jangan2 depa dok berlakon je. Sokong PR. Tapi bekerja dengan UMNO?

Nampak macam UMNO, tapi bukan UMNO?

Bahkan aku mengesyaki juga benda2 neh wujud pada blogger2 pro UMNO yang asyik jaja citer seks je. Bayangkan, ko blogger umno. Ko boleh je pilih untuk berhujah bab polisi negara tapi apsal ko tak henti2 sebarkan citer seks? Adakah ko ialah MOLE? Gunting dalam lipatan? Sana sini ko makan? Aku tak tuduh sapa2 la kan. Aku syak je. Lue fikirlah sendiri. Bai.

Hehe.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...