Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 15 Mei 2013

Penjelasan Sebenar Isu DSAI Minta Bantuan Obama Isu Penipuan Pilihanraya. [Video Inside]

Tengok video dulu. Tak dinafikan ada yang dah tengok video pun kurang faham apa yang DSAI ingin sampaikan. Boleh baca komen2 kat youtube tue sendiri. Padahal aku yakin kalau kita tengok video, insya-Allah kita boleh tangkap point yang dimaksudkan. Kalau baca ulasan berita je memang kurang tepat sebenarnya sebab tue tak aneh ada yang tak dapat tangkap.

Apa pun bukan Malaysiakini salah apa. Aku yakin, penggunaan ayat yang tidak tepat untuk menyampaikan maksud, tue yang menyebabkan ada orang kurang jelas ataupun tak faham sangat apa yang cuba di sampaikan. Termasuklah aku pada awalnya.

Hehe.  

Sebetulnya ANWAR BUKAN MAHU SERAH BUKTI PENIPUAN KEPADA OBAMA supaya OBAMA boleh campur tangan. Sebaliknya ANWAR mahu OBAMA sedar diri bahawa ucapan tahniah kat BN tue salah, tak betul, tak tepat, tak sesuai sebab tue ANWAR nak bagi OBAMA bukti2 penipuan PRU untuk OBAMA menilai sendiri adakah tindakan nya mengucapkan tahniah kepada Najib dan BN itu betul?

Ini video yang dimaksudkan ;

 

Gambaran sebenar ialah ; 

Anwar menyindir Obama yang sibuk ucap tahniah kat BN. Padahal BN menang tipu. Jadi dia akan buka mata Obama untuk Obama nilai sendiri bila dia serahkan bukti2 penipuan kat Obama. Bukan untuk minta campur tangan tetapi lebih kurang macam nak memalukan tindakan Obama la. Ucap tahniah konon. Nah amek neh bukti, tang mana BN layak dapat tahniah nya tue weh?

Memang ramai yang tak dapat tangkap maksud sebenar kalau baca laporan berita jek. Ini baru ulasan dari portal bebas. Belum masuk ulasan dari portal anti DSAI. Masak ah. Berapa lama ah dorang nak mainkan kali neh ek.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...