Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 19 April 2013

Gambar Lim Kit Siang Menangis Kerana Tak Dapat Guna Logo DAP.

Puak2 sana mana tahu sentimental. Kita jiwang pada benda yang perlu. Kita menangis pada perkara yang penting. Kita sedih bukan pada benda yang sia2.

Masa yang DAP peruntukkan kepada ROS iaitu sehingga jam 3 petang nampaknya tidak mendatangkan hasil. ROS tidak menarik balik keputusan sebelumnya. 

Maka dengan ini DAP akan akur menggunakan logo PAS dan PKR bagi membolehkan mereka bertanding pada pru kali neh. Sudah semestinya LKS sebak. Pertama kali keluar dari kubu kuat. Ingatkan nak cipta sejarah bersama dap tapi tak dapat.

Keyakinan LKS juga drop. Daripada 50 - 50 menjadi 40 - 60. 60 ialah peratusan kemenangan yang LKS sasarkan kepada calon bn.

Pertama angkara calon. Ghani Othman. Kedua angkara logo. Mungkin ada kelompok cina dan india yang takutkan PAS berikutan isu hudud dan islam. Interpresi salah yang disebarkan oleh bn selama neh. Sedikit sebanyak mungkin mempengaruhi.

Apa pun mohon air mata LKS jadi semangat juang kepada aktivis2 DAP agar lebih tabah dan sabar menghadapi pru kali neh. LKS dalam dap ialah legend. Rata2 orang dap menganggap LKS hero mereka. 

Jadi semoga tangisan dia tidak sia2. Pastikan calon dap menang besar tak kira logo apa yang mereka gunakan oke. Bukan hanya calon dap je bahkan calon pr kebanyakkan nya. 

Hehe. 

Ada calon2 pr yang aku tak gemar juga. Sebab tu gunakan word kebanyakkan nya. Bukan keseluruhan nya. Jangan marah oke.

Apa pun jom rapatkan saf. Tumbang bn. Babai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...