Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 21 April 2013

Aksi Penyokong BN Yang Biadap Tersebar [Video Inside]

Cerita sebelah pihak. Dan aku taknak komen isu kejadian. Aku cenderung memilih setiap pihak berhak diberikan peluang untuk mengeluarkan cerita dari side masing2 sebelum kita, orang luar memutuskan sesuatu perkara.

Bagi aku, keadilan itu terpakai untuk semua pihak. Even terhadap seorang penjenayah sekalipun. Kita berhak dengar cerita dari side dia sebelum meletakkan tuduhan melulu. 

So isu siapa betul, siapa salah aku takmo ulas dan takan ulas. Ini mungkin dah jadi kes polis. Cuma aku nak citer sikit sikap yang di tonjolkan oleh penyokong2 BN dalam video klip di bawah. Aku tatau la. Oke, dah terjadinya pelanggaran. Oke, fine. Bukan ke ko kena settle cara baik kat balai atau di mana saja? Mana boleh dah berlaku insiden ko tunjuk2 simbol tangan kat orang dan berlagak semacam?

Ini sikap yang betul ke? Maaf, maaf dan maaf. Aku bukan polis moral. Tapi kalau kena kat aku memang aku baling je yang ada kat situ, kat bebudak motor penyokong BN tue. Bagi aku perbuatan korang biadap. Melampaui batas. Dengan tangan2, dengan suara menjerit2 macam hapa. Siap press ekzos lagi. Macam ko je yang ada motor beb. Oi.. ramai lagi yang ada motor kat dunia neh oi.

Adakah dengan memakai baju bn menyebabkan ko rasa ko ada lesen untuk tunjuk SAMSENG? Aku tahu la yang di sebelah sana tue cina, tapi heh, perlu ke bersikap begitu masalahnya? Semua pun satu malaysia beb. Dah langgar, balai citer la. Tak payah nak tunjuk samseng apa seme sebab perbezaan politik je pun. Tah hapa2.
   
 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...