Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 31 Mac 2013

Peserta Konvoi Anak Muda Tolak BN Ditahan POLIS.

Siang tadi ada satu majlis konvoi beramai2 ke putrajaya.
Seramai 500 anak muda dan mahasiswa hari ini berkumpul di Dataran Shah Alam untuk menyertai konvoi Gelombang Anak Muda Tolak Umno BN (Tolak) dari Shah Alam melalui Gombak akan terus ke Dengkil.
 
Di Dengkil, Tolak  akan mengedar risalah agenda Tolak kepada seluruh masyarakat di situ.

Tolak juga akan berkumpul di kediaman Datuk Seri Najib Tun Razak untuk menyerahkan satu memorandum menggesa Perdana Menteri itu membubarkan parlimen.

Konvoi itu juga merupakan siri jelajah mengutip tandatangan rakyat Malaysia sepanjang 1 kilometer sebagai mesej utama menolak Umno BN dalam pilihan raya umum akan datang.

Sumber : sini


Then, tah kenapa dorang kena tahan. 



Presiden GAMIS ditahan selepas memimpin Gerakan Anak Muda Tolak UMNO - TOLAK.

 

Berkampung di hadapan IPD Putrajaya bersama team konvoi Anak Muda TOLAK UMNO dan BN menanti beberapa orang rakan mereka yang masih dalam tahanan polis sebentar tadi.

Kenapa mereka ditahan sampai sekarang tak dinyatakan langsung oleh KP PAS. Rujuk sini. Mungkin KP PAS pun tengah tunggu info dari PDRM kenapa menahan peserta2 KONVOI ke PUTRAJAYA tu..

Jangan2 ditahan sebab memasuki PUTRAJAYA pasal nak serahkan MEMO.. ?

Adoi.. kalau itu la sebabnya.. memang LAWAK la..

TAKANLAH SERAH MEMO pun salah. Sudah la bukan senang nak jumpa PM.. owhh jangan2 timing tak tepat kot. Korang pergi putrajaya nak serah MEMO.. PM plak bercuti... p makan2 dengan ahli keluarga.. adoiiiyaiii PM pun ada hari cuti oke.. apa korang ingat dia robot ke apa?

KAH KAH KAH     

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...