Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 12 Mac 2013

Hot : Report Polis Ke Atas Bendera PKR.

Kau biar betul. Ko buat lawak je ke apa neh oit?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KELAKAR NAK MAMPOS PUNYA ORANG. TAK PERNAH2 LAGI AKU JUMPA. INILA YANG PERTAMA. AKU HARAPKAN INI JUGA YANG TERAKHIR. 

Dah tak sanggup dah aku hidup di malaysia neh. Bermacam kisah lucu orang2 umno buat semata2 nak zahirkan kebencian, kesangsian dan kedendaman terhadap PKR. Sampai putus urat perut aku. Nyawa aku bisa jadi singkat. Gelak banyak sangat. Ini semua salah najib.

KAH KAH KAH

Lihat bawah ;


Anda rasa ini sudah cukup lucu? Jangan. Kerana yang lebih lucu ada kat bawah neh hah ;


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH 

Oitt aku nak report polis bendera BN. Apasal letak lambang dacing? Aku tak puas ahti. Aku suspect neh mesti UMNO nak menipu dalam timbangan betul tak? Jelaskan. Kalau tak aku akan buat PC dalam masa terdekat untuk mendesak penjelasan. Aku tak suka umat islam pecah belah. Ikut seruan Nabi saw oke.

KAH KAH KAH   

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...