Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 8 Februari 2013

Dap bagi limau pun nak marah.

BANGANG.

Tadi aku jejalan baca blog member2. Sekali terbaca blog member dari UMNO plak. Baca punya baca punya baca tetiba aku rasa aku tak sepatutnya baca benda yang aku baca tue. Sudah la aku tak berapa nak cerdik sangat. Bertambah2 BODOH plak aku baca blog tue. Cilakak. Pui.


Janice Lee. Adun Dap. Bagi limau. Biasalah time CNY kan. Bukan benda luar biasa. Nak beramah mesra dengan penduduk setempat. Nak bagitau la yang dorang kan bakal menyambut tahun baru cina. So nak eratkan hubungan dan ukhwah la dengan penduduk setempat.

PROBLEM ke?

Tak pun. Pada aku le.

Tapi benda neh problem pada orang UMNO. Problem. JANICE LEE suka masjid pun depa rasa problem. DAP jejak masjid pun depa rasa problem. Pendek kata depa takmo tak suka tak rela puak2 DAP jejak, masuk, mendekati, masjid, orang islam dan apa2 berkaitan dengan-nya.

Lepas tue berapi2 kata dap beli undi dengan sebijik limau. Jika Ya aku puji kebijaksaan DAP. Sebab BN kena bagi macam2 untuk dapatkan UNDI. Tue pun belum tentu dapat. DAP tak payah. Cerdik parti neh. Dengan limau pun dah oke. Bagus. Pandai. Bijak sungguh.

Harap2 lepas neh DAP p masuk satu malaysia. Bagi limau je dah cukup. Orang umno pun puji korang hebat. Bagi limau dapat undi. Apatah lagi orang yang sokong PR? Mestilah bertambah2 memuji kebijaksaan DAP kan?

Bab2 aurat tue kalau nak tegur, tegur la elok2. Bagi fakta. Bukan melalut tak tentu hala. Kalau rasa bagus sangat p tegur yang muslim. Yang kat non muslim, korang yang muslim neh takyah berlagak sochai sangat la. Yang puteri apajadah tue masuk pakai skirt nampak lutut taknak plak ko bising. Mentang2 DAP yang masuk mula la ko meroyan kan

P sana. Main congkak pun lagi bagus la weh.

KAH KAH KAH 

Rujukan :  http://khairulryezal.blogspot.com/2013/02/suka-bebenor-janice-lee-dengan-masjid.html

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...