Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 7 Januari 2013

Tarian lucah Wujud, Polis Selangor nafi terlibat.

Pengakuan di petik dari laman peribadi Tun Hisan. 

Rujuk bawah ;



Aku dah check facebook peribadi Tun Hisan memang tak jumpa langsung komen di atas. Agaknya dia set sebagai private kot. So orang2 yang tak friend dengan dia macam aku tak dapat akses. Apa pun info ini di petik dari rakan blogger. Rujuk sini.

Bagi aku kalau betul dah amek tindakan baguslah. Insiden neh sama seperti insiden kpop anjuran PKR bersama PAS dan DAP. PR taktahu menahu ada aktiviti tarian lucah dan sebagainya. Walaupun dah beritahu garis panduan tarian bagaimana yang patut dipersembahkan namun masih ada pihak yang langgar arahan.

Perkara yang sama boleh terpakai dalam situasi PDRM. Jika sedar bahawa itu satu kesalahan, bagus. Ini yang kita mahukan. Amek langkah2 yang sewajarnya. Hukum pihak yang terlibat dan dalam masa yang sama minta mereka ganti balik wang rakyat jika penari2 tersebut dibayar menggunakan wang pembayar cukai.

Apa pun kita ucapkan terima kasih atas respon yang cepat dari ketua polis selangor. Namun, acara di stadium merdeka pada 12/1 neh, jangan bantai rakyat oke. Hehe. Bai. 

Facebook Tun Hisan : https://www.facebook.com/tun.hisan?ref=ts&fref=ts

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...