Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 16 Januari 2013

Syahmi Zakaria, meh sini kejap - #PahListenLetMeSpeak

Syahmi, kalau aku cakap ko bodoh jangan marah ek. Cool sudah.

Sekarang aku explain baik2. Aku explain kenapa ko layak dibodohkan. Aku takde mood nak mengganas malam neh.

Lihat bawah ;




Hujah aku.

1. Ko berada disitu. Ko ialah penasihat program. Itu jek dah membuktikan ko akan bias dan condong kepada penganjur program tersebut sebab ko membawakan peranan penasihat.

2. Tiada mana2 nama parti disebut. Miss bawani pun tak kata pah ada sebut nama parti ke tak. Dia cuma betulkan balik bahawa bersih ialah NGO bukan parti. Statement dia jelas tetapi pemahaman ko tak jelas.

3. Ikrar keamanan dan blablaba.. provokasi dan blablabla. Hello. Ikrar keamanan ko orang dungu je percaya. Dalam ikrar keamanan ko tue ko merepek dan melalut pasal benda yang takde kaitan dengan keamanan sebaliknya secara sinikal memandang rendah pada mereka2 yang tak pro bn. Sila dengar dengan teliti dan fahamkan betul2 apa yang mulut ko potpet pasal ikrar keamanan tue. Ikrar itu sendiri ialah provokasi kerana jauh dan lari dari matlamat asal program.
 
4. Jangan libatkan nama baik universiti dan blablabla. Yang sebenarnya video tue yang upload pah kita. Bukan bavani. Bila pah yang upload maka pah la yang melibatkan nama baik universiti. Dalam erti kata lain si pah tue la yang menjejaskan nama baik ko dan universiti ko sebab dia yang gatal2 tangan dedahkan seme kejadian tersebut. Dari orang tatau terus orang jadi tahu. Dah si pah yang mendedahkan keburukkan program tue maka kepada pah la ko meroyan marah. Apa kena mengena dengan public plak?

5. Memang disahkah tiada unsur2 politik dan blablaboa.. Oke. Yang neh aku straight je cakap ko BODOH NAK MAMPOS. Apa tajuk forum ini?

SEIRINGKAH MAHASISWA DAN POLITIK?

Dalam tajuk pun ada perkataan POLITIK.

Dan ko cakap forum neh bukan berkaitan POLITIK? 

Hello, ko memang BODOH NAK MAMPOS. Ingat, jangan marah orang yang cakap ko BODOH nak mampos sebaliknya marah la diri sendiri sebab tunjukkan kebodohan dan sulami ia dengan penipuan. Ko yang pandai2 merepek ko terima la akibatnya. Simple.

Dan jangan lupa baca apa yang bukan PENASIHAT ulas mengenai forum tersebut. Ko ingat ko penasihat ko jek boleh jadi saksi kejadian? Hello ramai mata disitu. Mereka juga saksi kejadian oke. Lue fikirlah sendiri.


Bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...