Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 13 Januari 2013

Perhimpunan Kebangkitan Rosmah - NAJIB KANTOI MALU BESAR !!!!

Najib kantoi.

Sudah la tue MALU BESAR WA CAKAP LUE.

SIyes.

Lihat gambar kat bawah neh geng ;



15 ribu?

Itu hanyalah angka yang diperbesarkan sahaja. Pada hakikatnya mana ada sampai 15k pun. Nak anggap 2,3k ada la kot.

kah kah kah

Tapi itu bukan main focus kita hari neh oke. Kita akan focus isu lain. Isu yang membuktikan yang berita harian dan najib berserta UMNO memang bangang nak mampos. Jangan marah ek najib, walaupun ko pm dan aku kena respect tapi bila ko bangang aku kena cakap terus terang sebab aku neh baik orangnya.

kah kah kah

Nampak tak anak panah yang aku bezakan warna tue?

Anak panah ungu = orang2 yang pakai baju sama warna.

Anak panah biru = orang2 yang pakai topi i love pm.

Ko kata ko p semenyih dan orang2 sana seme keluar untuk sambut ko. Takde masalah. Aku oke jek. Apa je la 15k pun sebab ko kan pm. Hehe. Tapi masalah bermula bila aikkkkkk apsal rata2 seme pakai baju merah jek neh?

Pengumuman, pengumuman satu semenyih. Hoi hari neh pm mao datang semenyih.

Yeke? Jom buat boria nak?

Oke, nak buat apa?

Pakai baju merah la

Okeeeeee jom satu semenyih ini hari kita pakai baju merah untuk sambut najib oke?

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

KELAKAR NAK MAMPOS. IMPORT ORANG DARI MANA2 HALA lepas tue pakaikan mereka baju serupa then cakap beria2 depan tv inila rakyat yang sokong bn.

Yang aku pelik tue, agak2 la weh. Baju serupa orang akan detect punya ini something is happening. Kalau lue nak berpropaganda pun pakaikan baju berbeza2. 

Soh depa pakai baju biasa2. Bukan suruh pakai baju sama then beria2 berkumpul konon sokong najib. Pula tue puak2 ini juga berrebutkan beras dan goodies beg. Orang2 asal semenyih memerhatikan je sandiwara lue sambil mengeleng2 kepala.

Apa la yang PM aku buat neh? Hadoi la hadoiii.

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...