Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 16 Januari 2013

Patrick Teoh Hina Alquran dan PAS Kedah.

Individu neh pro pakatan. Ramai orang dah babikan dia. Aku terfikir patutkah aku menambahkan kebabian terhadap dia? Apa pun ada dia kisah dibabikan? Baik dia pergi makan babi lagi bagus. Kata dia la. Hehe.

Berbalik kepada citer Patrick Teoh, bukan citer babi oke. Kisah bermula apabila dia keluarkan statement panas kat bawah neh hah ;


Point dia, dia nak kutuk undang2 yang pas kedah gariskan. Takde masalah. Pas kedah terbuka kepada kritikan dan pendapat tetapi kena la pendapat yang membina bukan merepek dan tak tentu hala.

Kalau ko tetiba serang pas kedah even ko ada niat yang baik tetapi pas kedah takan boleh terima pemikiran ko sebab cara ko menyerang pas kedah tue tak kena. Contohnya ko nak cakap pas kedah tak berapa cekap.

Instead ko highlightkan kelemahan2 pas kedah yang menunjukkan bahawa mereka tidak cekap ko pergi buat remix babi babi babi.. babi babi.. babi babi... babi babi dan babi forever. 

Kalau aku jadi pas kedah pun aku bengkek. Babi apa jadahnya? Babi2 kepala hotak kau yang babi la. 

Contoh je la. Aku bukan kata patrick teoh kata Pas Kedah babi oke. Aku kata contoh je. Dia tak bagi point tapi bagi repekan. Macam statement di atas. Sampai relate benda yang takde kaitan.

Lepas dah kena hentam bertubi2 sebab babitkan Alquran yang mana Patrick Teoh ada masalah mental sebab dia fikir ;

PAS KEDAH = ALQURAN.

Maka dia minta maaf selepas buat statement penjelasan.




Takde masalah kalau dia benar2 insaf dan faham kenapa dia kena minta maaf. Tetapi aku tak fikir dia faham kenapa dia kena minta maaf dan tarik balik statement tue. Dia tarik balik sebab dia rasa ia akan menjejaskan kepercayaan orang islam terhadap batang tubuh dia.

Kot2 dia nak berlakon ke, buat drama ke filem ke ko fikir orang akan bagi dia laluan mudah? Sudah tentu tidak. Orang macam neh perlu dihukum. Harus dihukum.

Dengan ini aku cabar, aku cabar kerajaan malaysia BAN SEMUA PRODUCT, DRAMA DAN APA2 PERKARA BERKAITAN DIA. EVEN BERKAITAN PEMBANGKANG PUN BAN JUGA. PR ada banyak orang2 yang motivated dan lebih berkaliber daripada si jari celupar ini. Don't worry. Jangan biarkan dia meremeh2kan umat islam di Malaysia yang memang sedia diper-remehkah. Pehhh

KAH KAH KAH
Sumber gambar : Blog cucutokselampit.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...