Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 16 Januari 2013

Ong Tee Keat kini Pengerusi Pendekar Malaysia


Agak la weh.

Nak buat lawak pun jangan la sampai macam neh. Kecik ahti pesilat2 semalaysia karang.

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Pendekar ka si OKT tue? Tak nampak macam pendekar pun. Reti ka dia bersilat ataupun berkungfu untuk melayakkan dia duduk di kerusi pengerusi pendekar malaysia? Boleh plak lantik orang yang tak reti bab seni lawan sebagai pengerusi yang mengetuai seni lawan? Macam najib jadi pm meskipun dia tak layak?

kah kah kah

Kalau macam tue aku pun boleh jadi pengerusi. AKu pun tak reti bersilat gak. Dengan ini aku angkat diri aku sebagai pengerusi pendekar2 di malaysia. Ketahui la semua pendekar, aku la ketua mu yang baru oke?

kah kah kah

KELAKAR NAK MAMPOS.

Sumber gambar : Abu Nawas

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...