Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 16 Januari 2013

KIMMA minta jangan dikaitkan dengan Sharifah Zohra Jabeen ListenLetMeSpeak

KAH KAH KAH

Kelakar siot. Sapa tah cakap dengan aku, si sharifah neh keturunan arab. Aku punya la beria2 percaya. Dah kalau keturunan arab pasal pa boleh jadi ahli KIMMA pula? Bukan kah KIMMA merujuk kepada satu persatuan yang di khususkan untuk india muslim malaysia jek?

kah kah kah

Apa pun ini kenyataan terbaru dari KIMMA.


Pembicara kontroversi Sharifah Zohra Jabeen yang menyerang seorang mahasiswi secara terbuka dalam satu forum di Universiti Utara Malaysia (UUM) bukan lagi ahli Kongres India Muslim Malaysia (KIMMA) kata presidennya Senator Datuk Syed Ibrahim Kader dan mendakwa tingkahlaku bekas timbalan Ketua Wanita KIMMA Kebangsaan tersebut sukar dikawal.

AMEKAW !!!

Kawan ke apa ke seme lari. Yang sakit ahti dengan ko dulu2 tetiba muncul untuk panaskan isu. Tue la kau. Berlagak sangat. Padan la buat NGO sendiri dan angkat diri sendiri jadi presiden. Rupanya geng sendiri pun tak tahan dengan sikap ko. 

Mesti ko asyik2 citer pasal masalah binatang kan tue sebab dorang naik meluat dengan ko ye tak? Tak pun ko asyik suruh dorang senyap dan dengar je bebelan2 ko. Boleh jadi juga. Arhhhh  peduli hapa aku. Apa yang penting... wonderpets2x sila datang, sharifah zohra jabeen berada dalam kesusahan.. 

kah kah kah 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...