Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 11 Disember 2012

Saya menangis, saya dapat Datuk dan saya oke.

Yelah.

Dapat datuk. Sapa tak rasa oke? Kalau aku pun, aku happy. Dengan menangis leh dapat datuk. Best tue beb. Aku nak menangis arh. Nak test power. Agak2 dapat datuk ke tak lepas neh. Test ek, test.

Waaaaaaaaaaaaaaaaa

UMNO tolongggg.. PR buat akuuuuuuuu... aku sedihhhhh nak mampossssssss nehhhhhh

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Fake nak mampos. Takpela. Janji dapat datuk. Apa aku kesah?

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Harap2 UMNO pertimbangkan aku dalam senarai yang bakal didatokkan. Aku dah menangis dah tue. Tolong ek. Sesama muslim neh. Jangan berkira oke. Pfttttt

Datuk kat bawah neh sekarang dah dapat datuk oke. Datuk-datuk gelaran dia. Satu datuk sebab dia dah tua, satu datuk sebab gelaran dan pangkat ;


Tahniah diucapkan.  

Bukan senang nak dapat datuk oke. Bagi kebanyakkan orang.. ada yang kena beli, ada yang dapat atas usaha sendiri, ada yang dapat atas jaringan.. yang neh special sikit.. dapat sebab menangis. Janji dapat dari tak dapat2 macam aku.. betul tak datuk?

kah kah kah  

Sumber gambar : sini




Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...