Kaki melawan

Jika ada apa-apa pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Ads

Wednesday, December 5, 2012

Ini la pemuda umno yang buat lawak kat buletin utama tadi.

Kelakar.

Tolong maafkan aku. Individu ataupun penyokong umno yang bakal aku gelakkan tue. Tolong maafkan aku. Aku bukan nak gelakkan ko sangat tapi ko siyes buat lawak kat tv3 tadi beb. Aku tak silap bila aku cakap ko pasti muncul di tv3 malam neh. Rujuk sini artikel aku sebelumnya.

Aku ada minta ko bercakap benar. Tapi apa yang berlaku sebentar tadi, usah kata bercakap benar bahkan ko siap buat drama swasta lagi. Kemon la. Dengan darah di dahi? 

kah kah kah

Siyes. Benda tue yang buat aku gelak terbahak2 tadi. Nasib la aku sempat amek handphone untuk snap gambar ko. Dapat sipi2 pun jadi la asalkan ada bukti. Sepanjang masa ko bercakap = start ko muncul di tv, belum lagi aku dengar suara ko aku dah gelak terbahak2. Nak tahu kenapa?

Lihat bawah ;


Malam ketika serangan dia boleh pakai pembalut luka. Nak tutup luka. Tup2 hari neh muncul kat tv3, sanggup ko tanggaL pembalut luka. Yang aku pelik benda tue siap berdarah2 lagi. Aik? Nak tunjuk kat orang ramai ke? Nak dapatkan simpati ke apa? Owh oke. Maybe ada orang simpati kat ko. Tapi bagi aku.. pfttttt kelakar bhaiiii


kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

kah kah kah kah kah kah

Jangan salah faham der. Aku tak gelakkan kecederaan seriyus ko tue. Walaupun aku heran korang asyik claimed ramai yang cedera tapi tue la.. asyik muka ko jek kan yang terpampang kat mana mana..

kah kah kah 

Aku kesian kan juga atas pendarahan seriyus kat dahi ko tue. Tapi aku cuma gelakkan perbuatan ko tue je. Boleh pula tanggal pembalut luka semata2 nak raih simpati kat tv. Kelakar tue der. Aku start nampak muka ko kat tv tadi.. lepas tue dengan darah kat dahi.. aku terus tergelak terbahak2. Aku pun antara dengar tak dengar apa benda yang ko merepek. Yang aku tahu masa tue gelak lebih bagus dari mendengar kata2 ko.

kah kah kah

Bagi aku ko berhak pertahankan diri ko jika ko dicederakan oleh orang pr. Tapi di youtube ko cakap kita pergi ke ceramah dsai.. duduk ramai2 kat tempat ceramah. Di tv3 tak silap aku ko cakap ko buat program dan ko kat belakang. Tue pun boleh kena.. tapi di youtube ko sendiri mengaku ko ke depan tempat ceramah dsai dengan rakan2 bn. 

Apa citer neh der? Dah tukar ke apa? Ingat lue tanggal pembalut luka gua tak boleh cam lue ke apa? Sorry la.. gua boleh cam lue la der. Video siang tadi gua tonton sampai 10 kali sebab kelakar punya pasal. Jangan marah ek. Jangan mengadu domba kat tv3 plak pas neh oke?

kah kah kah
IKLAN TEXT DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...