Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 31 Disember 2012

Hot : Video Seks Lelaki Mirip DSAI tersebar di Indonesia.

Owh oke.


Orang Indonesia di Indonesia pun mengundi di Malaysia juga ke apa?

kah kah kah

Menurut blog Zainuddin Maidin yang aku baca kat sini sebentar tadi ;
 
1. Terdapat satu video seks yang dikatakan DSAI bersama seorang wanita cina telah tersebar menerusi blackberry. Ceh. Blackberry konon. Heh.

2. Video yang disebarkan berbeza dari versi yang telah tersebar di Malaysia. Enhanced mode ke apa? Arhh sudah. Banyak version rupanya.

kah kah kah

3. Video tersebut dikatakan giat disebarkan di kalangan wartawan2 luar dan dalam negara [Indonesia] yang berpusat di Jakarta. Hehehe.  Datuk T tak turun kat Indonesia ka? Terhad untuk pasaran Malaysia je ka? Kalau gitu p la sebarkan ke satu dunia pula. Apa kelas setakat Malaysia-Indonesia je beb. 

kah kah kah

4. Video seks tue tersebar selepas si Zainuddin Maidin bercakap di station tv Indonesia bahawa DSAI seorang homoseksual dan pengembang pluralisme agama.

Gila apa mangkok ayun neh? Sesuka je tuduh orang homoseksual. Tuduh dalam tv plak tue. Tak cukup dengan media arus perdana tempatan kini ko bawa kat luar negara pula? BODOH nak MAMPOS. 

Terdesak nak kekalkan kuasa UMNO pun agak2 la dalam berpolitik. Bila masa plak Indonesians tue boleh mengundi di Malaysia. Err.. mungkin ada tetapi bukan Indonesian di Indonesia oke. Hehe.

5. Cuba baca kat bawah neh plak ;

Video Anwar perut bunci itu dipercayai adalah versi yang diterbitkan oleh PKR sendiri dan orang ramai  mengkagumi kepantasan kerja kumpulan media PKR yang dapat bertindak seperti kilat bagi mengelirukan orang ramai dibandingkan media team UMNO.

Mula2 aku tak faham apa benda yang laporan di atas sedang cuba sampaikan. Aku baca, baca dan baca. Aku baca dekat beberapa puluh kali tah. Last2 sekali baru aku rasa aku dah dapat apa yang si penulis cuba sampaikan. Pendapat aku ialah dia nak bagitau bahawa video seks dsai perut buncit tue PKR sendiri terbitkan. 

Maksudnya gini, video seks tue memang wujud [menurut anggapan dia oke] lepas tue, pkr cepat2 buat satu lagi video seperti itu di mana menampilkan lelaki  berperut buncit. So sekarang yang dah tersebar ialah versi perut buncit dan yang original dari datuk t. Tetapi mungkin kot versi perut buncit tue yang banyak orang tengok, jadi orang mula ragui adakah benar dsai individu dalam video tersebut.

Ini berlaku sebab team PKR sangat cekap dalam menjalankan tanggungjawabnya. Orang ramai pun kagum dengan kecekapan team PKR. 

Itu yang aku elobrate balik berdasarkan persepsi aku. 

Gila la kaw. 

Macam neh punya pandangan pun ada. Apa jadahnya team pkr nak pergi reka satu video dengan membuncitkan perut lelaki dalam video tersebut. Daripada buncitkan perut, baik ubah terus wajah lelaki dalam video tersebut. Memang bangang arhhh penulis tersebut. Merepek jek. Ingat ini sinetron indonesia ke apa?

kah kah kah

BTW, aku pun tak pasti siapakah penulis tersebut. Since Zainuddin Maidin tak mention kredit. Dia hanya post kat blog dia je. Kot2 dia yang tulis tak pula aku ketahui. Apa pun ini memang tindakan terdesak UMNO dan BN. Tak cukup di Malaysia korang heret ke Indonesia pula.

Apa? Nak kata PKR pergi sebarkan untuk fitnah UMNO? Alah.. kalau la dsai terdesak gila nak jadi PM sekalipun takan sampai nak jatuhkan maruah dan airmuka sendiri. Lue fikirlah sendiri. Bai

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...