Kaki melawan

Jika ada apa-apa pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Ads

Saturday, December 29, 2012

Awie duta Persekutuan Seruan Islam Perak (PSIP).


Lihat atas. Baca betul2 oke.

Sudah baca? Sudah tengok sampai habis? Good.

Sekarang tengok bawah plak geng ;


Dah tengok? Good. Pastikan korang hafal nama kelab yang dimiliki oleh Awie tue oke. Penting. Sebab ianya ada kaitan dengan gambar kat bawah neh pula oke ;


Aduhai.

Nak lantik orang jadi duta persekutuan seruan islam pun tengokla seseorang tue macam mana. Jangan main amek je beb. Kot ye pun nak cari orang perak juga, biarlah pilih yang betul2. Ini ada kah Awie yang dilantik jadi DUTA PERSEKUTUAN SERUAN ISLAM? 

Tang mana ISLAMIKnya si Awie neh sampai mampu membantu mempromosikan keperibadian baik jika terlibat dalam perkara2 yang terbukti tidak baik? Contohnya arak, pesta bikini dan kelab malam yang menjaja tubuh badan wanita?

Buat lawak ke apa? 

KELAKAR NAK MAMPOS la weh.

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah
IKLAN TEXT DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...