Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 24 November 2012

Nama buah ini ialah NAJIB - Mesti baca!

Wowww..

Tak pernah aku tahu ada buah nama dia najib. Ini first time aku dengar dan aku tak sabar2 nak makan la buah neh. Cam sedap jek.

kah kah kah

Ini buah yang dimaksudkan beb ;



Siap letak nama buah tue kat buah tue sendiri supaya orang boleh perasan dan sedar bahawa nama buah tue najib beb. Dan merujuk kepada keterangan yang dinyatakan ;


Owh oke2. Buah neh buah istimewa rupanya. Buah ini disediakan menggunakan acuan rahsia oleh stesen jabatan pertanian rupanya. Kiranya ini buah jenis kacukan la. Stesen jabatan pertanian reka buah neh dan nama ia sebagai najib. 

Oke. Aku dah faham. So apa motifnya ek? Untuk komersilkan ke ataupun saja2 buat buah nama najib? Ini buat buah nama najib guna duit sapa ek? Dah buat survey ke time nak letakkan nama buah neh kepada nama najib? Jangan marah oke, tanya jek neh.

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Apa2 pun aku teringin nak rasa buah di atas. Nak tahu gak sedap ke tidak.

kah kah kah

Sumber : Obe.    

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...