Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 29 November 2012

Kantoi kerjasama dengan ISRAEL - Penyokong UMNO, meh sini kejap.

Nah ;


Lepas tue nah lagi ;


Dah baca? Faham kan?

Rekaan?

Fitnah?

Super impose?

Tak aih. Kalau rasa fitnah p suruh menteri hang nafikan. Aku cabar. Benda neh siap masuk bernama lagi beb. Rujuk sini. Kat situ seme dokumen lengkap ada. Teliti la satu persatu. 

Amek masa hang jalankan kajian sendiri. Aku suka orang yang menganalisa info / maklumat yang dia dapat, bukan main terima bulat2. So aku nasihatkan penyokong2 umno, analisa la sendiri kalau lue berani. 

Apa pun 3 soklan aku nak tanya. Jangan tak jawab plak.

1. Yang berdagang dengan israel dan merestuinya, umno tapi yang kena maki hamun dan dikaitkan dengan yahudi, ialah BERSIH?

2. Yang buka pintu kerjasama ialah BN tapi yang kena hentam ialah PAKATAN RAKYAT?

3. Yang biarkan deligasi israel masuk ialah kementerian tapi yang dituduh bersetongkol dengan israel ialah ANWAR IBRAHIM?

Aku dari dulu lagi dah faham apa itu perniagaan dan prinsip kerjasama sesama negara untuk menaikkan ekonomi masing2. Kerjasama malaysia - israel ialah kerjasama untuk kepentingan bersama dan malaysia mendapat manfaat dari segi ekonomi. Itu hakikat. Suka tak suka itu belakang citer tapi itu adalah hakikat. 

Takmo la aku mengulas lanjut bab ekonomi. Dan aku tahu memang akan ada yang marah dan cakap alamak aiii tak berkerjasama dengan israel boleh mampos ka? Tak berdagang dengan israel tak boleh maju ka? Itu bukan soalnya beb. Soalnya benda tue dah berlaku dan apa sebab ia berlaku ialah malaysia sedang mencari manfaat untuk mengukuhkan ekonomi nya. Itu sebab ia berlaku. Salah or betul, lue boleh utarakan pada bn. Gua takmo campor.

Jangan salah faham.

Aku bukan bekap tindakan bn jauh sekali tindakan umno. Cuma aku tak major ekonomi so aku takmo ulas lebih2 dalam bab ekonomi. Aku ulas bab hipokrit sudah la.

Fikirkan. Yang seme2 BN tuduh2 kat PR kat BERSIH kat Anwar Ibrahim tue ialah benda2 yang dia sendiri buat dan amal. Tapi apasal dia tak marahkan diri dia sendiri sedangkan memang terbukti bn buat tapi kenapa dia marahkan orang lain yang tak terbukti buat? Bersandarkan persepsi je, bukti haram. Apsal penyokong umno? Apesal? Cuba jawab.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...