Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 28 November 2012

Ini ke cara UMNO tegarkan syiar ISLAM?

Oke.

Mula2 aku ada baca kat sini tadi.

Katanya UMNO martabatkan islam, tegakkan syiar islam dan blablablala..

Di pentas yang sama, di lokasi yang sama, di bangunan yang sama, di depan orang yang sama mereka terlibat pula dalam event kat bawah neh ;


Pemerhati.

Mula2 aku dengar umno cakap dia memartabatkan islam. Then dia kutuk2 pr macam2 waima benda tak betul lebih banyak dari yang betul. Then aku dihidangkan pula dengan aksi di atas, sebagai seseorang yang menggunakan akal untuk berfikir dan bukan sebagai perhiasan, bagaimana sepatutnya aku melihat dan menilai perlakuan di atas?

Apakah aku perlu

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

je? Oke so aku pun nak

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Je la. Lue fikirlah sendiri. Babai.

Sumber gambar : sini

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...