Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 29 November 2012

Hot : Peniaga PRO UMNO mengamok sakan kat UMNO. [Video Inside] - Mesti tonton.

Amek kaw.

IKHLAS?

Ini bukan yang terbabit dalam skandal BERSIH klon 4 ke? Yang sekali dengan geng2 datuk jamal ka? Ini bukan yang provoke geng2 BERSIH tak habis2 dan sokong UMNO beria2 ka? Apa yang ko dapat setelah ko sokong UMNO beria2? Apa yang ko dapat setelah memalukan diri2 ko dalam tv dan apa sahaja?

Ini yang ko dapat akhirnya?

kah kah kah

Sorry, aku bukan nak gelakkan masalah yang menimpa korang. Aku simpati dan aku sokong korang protes besar-besaran setelah apa yang BN lakukan kepada korang. Lebih baik korang sedar sekarang daripada tak sedar2 langsung.

Beginilah. Ini idea aku kepada presiden IKHLAS. Kita neh after all ialah rakyat2 yang tertindas. Rakyat2 yang disakiti. Rakyat2 yang dibebani dengan polisi2 mengarut, racist, berat sebelah, kronisme dan merepek oleh bn. 

So, pada bulan 1 nanti, di kl, tak silap aku 12 hari bulan korang seme boleh bergabung bersama2 kami berkumpul dan luahkan apa2 benda yang korang nak bn dengar. Ini masanya untuk kita tunjukkan kepada bn apa itu kuasa rakyat. 

Jangan main2 dengan kuasa rakyat. Bila kami semua bergabung, tak kira apa jenis masalah yang kami alami, bn juga takan boleh hadapi. Kami bukan main2 oke. 12 /1 akan jadi saksi. So presiden IKHLAS, meh datang bersama2,  kita sama2 demo besar - besaran pada hari tersebut. Kita tunjukkan kepada BN apa itu suara rakyat. Berani?

Lihat video kat bawah neh oke ;

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...