Kaki melawan

Jika ada apa-apa pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Ads

Tuesday, November 27, 2012

Gambar2 majlis harijadi Sultan Pahang.

Tadi korang dah tengok video nya kan? Klik sini. Tapi bukan seme dapat tengok video sebab masalah internet. Takpe. 

Sekarang kita layan gambar la pula. Memang majlis itu sangat meriah dan sangat menyeronokkan. Majlis2 tue hanya menjemput tetamu kehormat dan ahli keluarga yang rapat dengan kerabat diraja je. 

Korang tak payah berangan nak p ke majlis tue la weh. Korang dan aku sama standard sama level je. Dorang berdarah raja dan kita berdarah biasa. Memang tak patut bercampur. Tapi jangan jeles oke. Kalau jeles p la jadi sultan.

kah kah kah





Daulat tuanku.

Semoga panjang umur dan sihat selalu oke. Babai.
IKLAN TEXT DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...