Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 16 Oktober 2012

RM2juta aku dah habis daa..

RM2juta aku dah habis. 

Kat mana nak cari ek? Kena refill der. Duit neh bukan benda yang tak boleh susut or surut. Kalau dah guna hari2 confirm la susut. Nak berniaga tak reti. Nak melabur kat glc kang rugi. So kena la minta refill.

Bagi menyelamat umat Islam daripada berpecah belah, PAS perlu dibubarkan supaya penyatuan umat Islam dapat diperkasakan.

Pengerusi Biro dan Agama Ulama Majlis Veteran Negeri Kelantan, Mohd Noor Deris, berkata pembubaran parti itu perlu kerana ia kini sudah menyimpang daripada dasarnya sehingga membawa perpecahan kepada umat Islam. 


Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai cadangan supaya Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat berundur dan menyerahkan jawatan itu kepada timbalannya, Datuk Dr Haron Din.

Sementara itu, Pengasas Pondok Geting, Tumpat, Abdullah Sa'amah turut bersetuju dengan cadangan berkenaan kerana faktor umur dan kepemimpinan Nik Aziz yang dilihat boleh membawa kemudaratan kepada umat Islam.

Pentadbiran Nik Aziz tak stabil

“Nik Aziz terlalu lama mentadbir, kepemimpinan serta pandangannya nampak sudah tidak stabil dan seperti orang nyanyuk kerana rasa keputusan dia seorang yang betul.  “Kalau dia nak teruskan dengan keputusannya untuk memimpin, keadaan akan menjadi semakin buruk dan umat Islam akan berpecah,” katanya.

Sumber : sini


Insya-Allah dua juta akan datang. Demi sekolah pondok islam, setakat tipu2 dan kutuk2 untuk dapat 2 juta tue apa la sangat. Tunggguuuu okeee

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...