Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 27 Oktober 2012

JAKIM buat aku menangis.. [18sx - lucah terlampau]

Aku takmo la bekap jacklyn victor. Baru2 neh jacklyn victor jadi glamer sebab menyanyikan lagu kristian dalam bahasa melayu. Lirik lagu dia tue di katakan mengandungi perkataan yang mengelirukan. So ramai la yang marah dan protes. Yang paling lantang protes ialah PERKASA. 

Wahhhhhhhhhhhhhhhh

Kemain hebat perkasa kita pertahankan islam kannnnn?

Kemain laju JAKIM siasat kannnnn?

Kalau jacklyn ada melakukan apa2 kesalahan aku setuju jek dia disiasat dan dihukum setimpal dengan kesalahan yang dia lakukan. Tapi aku minta jangan bias. Jangan asyik2 nampak kesalahan non muslim jek beb. Konon nya tindakan jacklyn tue menyebabkan akidah terjejas. 

Akidah umat islam hancur, ranap dan blablabla disebabkan lagu yang jacklyn victor nyanyikan. Mesti teruk dan buruk pengaruh lagu yang jacklyn victor nyanyikan tue kan? Tue baru lagu jek. Lagu yang tak pernah keluar kat radio. Lagu yang keluar kat gereja2 jek. Lagu yang dinyanyikan oleh penganut kristian jek.

Lagu itu berada dalam ruang yang terhad tetapi disiasat habis-habisan sebab menjejaskan akidah umat islam. Ini bermaksud walaupun lagu itu tidak begitu meluas dan popular ia mampu menyebabkan umat islam terjejas akidah mereka.

Kalau begitu benda2 haram dan berdosa yang dipromosikan secara meluas, terbuka dan terang2an mestilah lebih teruk lagi kesan nya kan? Lebih teruk kalau ia dilakukan oleh umat islam kan????

Betul tak JAKIM?

Betul tak PERKASA?

So bila lue orang nak siasat dan boikot mangkok2 ayon penjejas akidah umat islam kat bawah neh pula hah????????????


Mangga majalah lucah keluaran dan terbitan utusan = umno punya, bila nak siasat wahai JAKIM? Bila perkasa nak up isu neh pula?



Artis2 seksi yang sering menghadiri majlis2 anugerah yang dianjurkan oleh melayu muslim seperti berita harian dan era. Kenapa jakim taknak siasat kod etika pemakaian mereka bahkan membiarkan sahaja penganjur mengalakkan artis2 tersebut menghadiri majlis tersebut dengan berpakaian seksi?


Berita harian yang kerja dia dok kutuk pembangkang rosak akidah, kristian, lgbt apa bagai tapi boleh plah anjurkan anugerah yang mengalakkan artis muslim berpakaian seksi nak mampos? Masa neh JAKIM mana? PERKASA mana?

Nak tegur non muslim? Oke fine. Tapi tegurlah orang islam terlebih dulu

Tahu la JAKIM tue BODOH nak MAMPOS. Tapi jangan lah terang2 tunjuk sampai memalukan umat islam. Aku tak berani la nak tegur2 jacklyn victor tue. Rasa cam meludah kat langit. Kalau pun nak tegur jacklyn victor tue biar la selepas kita dah tegur umat islam terlebih dahulu. Tapi kalau kita tak pernah nak tegur umat islam jangan haprak sangat tegur bukan islam. Reti la maluuuuuuu tue sikit woittttttttttttt

Rujukan ;

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/perkasa-bebas-untuk-boikot-penyanyi-jaclyn-victor-kata-menteri/

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...