Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 31 Oktober 2012

'Ada pengganas di antara kita' - Hishamuddin Hussien.



Terdapat banyak pengganas terdiri daripada rakyat tempatan dan orang asing keluar dan masuk di negara, kata Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein.

Bagaimanapun, dedah anggota parlimen Sembrong itu, Malaysia hanya dijadikan sebagai pusat transit dan bukannya sasaran mereka.

Sapa cakap pengganas hanya jadikan malaysia neh sebagai transit jek? Mimpi jek kot hishamuddin neh. Lain kali time kerja buat cara kerja jangan tidur oke. Memang banyak pengganas di malaysia pun. Bahkan mereka siap menetap lagi kat sini hah. Meh aku tunjukkan muka2 pengganas tue kat bawah neh.

Ketua ;



Mengganas dengan nama menteri dalam negeri. Setakat rampas2 komik, sekat lesen untuk akhbar neutral, gubal undang2 dan akta menyekat kebebasan bersuara, menyebabkan rakyat dibelasah time demo sebab takmo berkompromi perkara biasa jek tue. Kecik pada menteri neh.

Anak buah pengganas ;












Contoh mangsa keganasan ;









Menganasi rakyat.

Kalau bukan nak panggil pengganas nak panggil apa ek? 

Jangan mimpi la keadilan akan berpihak kepada kita selagi bn di atas. Dan menteri hishammuddin, sila amek cermin. Tengok apa yang muncul kat cermin tue. Itulah wajah pengganas yang berlakon atas nama menteri. Seorang menteri sepatutnya mengasihi rakyat tetapi dia berperanan sebaliknya sampaikan apa yang tak haram pun dia haramkan. Loserrrrrr...

Rujukan ;

http://www.malaysiakini.com/news/213048 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...