Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 13 September 2012

Video Shabery Cheek menari Gangnam Style.

Wakaka..

Patutlah najib dok pongpang2 pasal gangnam style sejak 2 menjak neh. Memang tak aneh. Rupanya menteri2 kita dah dijangkiti dengan gangnam style. 

Tengok bawah beb ;


 

Aku marah dengan menteri belia dan sukan. Aku betul2 marah. Itu bukan cara tarian yang betul la weh. Ko ingat senang nak menari gangnam style? Kena practise dulu larh weh. Aku dah practise. Kena tengok step yang betul baru boleh buat.

Apa?

Tak boleh ke aku menari gangnam style? Wehh besty wehhhhh

kah kah kah

Aku selalu buat kat rumah neh. Dalam rumah je la. Luar rumah taknak aku. Malu bhai.

kah kah kah

Apa pun aku marah sangat pada shabery cheek. Itu bukan tarian yang betul la. Jangan rosakkan tarian tue. Datang rumah aku. Nanti aku ajar. Oke?

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...