Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 21 September 2012

Jet Peribadi Anwar Ibrahim yang cantik dan mahal.

Inilah gunanya ada rm3billion dalam account beb. Ko ada? Takde? Padan arh muka. Ternganga sudey.

kah kah kah

Baru2 neh anwar ibrahim terlihat menaiki jet peribadi untuk pergi ke sabah. Anwar ibrahim tidak hadir secara berseorangan. Dia bersama2 azmin ali, pembantu2 dia dan beberapa pemimpin pkr dan pr. Datang ke sabah untuk berkempen. Biasalah. Bila lagi nak kempen kan. 

Gambar jet peribadi anwar ibrahim yang cantik dan mahal boleh diperlihatkan kat bawah neh ;


Gambar neh aku dapat dari blogger umno aka paparazi umno. Klik sini. Gila kawwww. Di mana ada anwar. Disitu ada paparazi umno. Tak tension ke apa anwar ibrahim tue?

kah kah kah

Tapi satu kesilapan yang paparazi umno lakukan ialah dorang sebenarnya tersilap tangkap gambar jet. Yang di atas tue sebenarnya jet aku. Kepala hangok korang. Patut ka jet peribadi aku dikatakan jet peribadi anwar ibrahim? Aku pun dibayar beriban2 untuk tulis kat blog neh oleh pkr. So aku pun mampu gak pakai jet peribadi. Tue yang paling cikai aku mampu, tahu tak?

Yang sebenarnya gambar2 jet peribadi anwar ibrahim ada kat bawah neh. Tengok betul2. Seme neh jet anwar ibrahim oke ;








Sebenarnya ada banyak. Tapi aku tak larat nak letak gambar jet2 peribadi anwar ibrahim satu persatu kat sini. Korang nak tengok seme, google jek. Seme gambar2 jet peribadi yang terpapar tue anwar ibrahim yang punya.

So, paparazi umno, apa lagi. Bawa la blog neh masuk utusan dan tv3. Aku pun nak glamer macam papa gomo jugaaaaa

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...