Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 4 Ogos 2012

Rosmah Mansur pergi London malam neh sokong Lee Chong Wei

Aku tengok berita tv1. Memang sejak akhir2 neh aku banyak layan berita tv1. Saja aku nak perhatikan corak dorang memberitakan isu terutamanya bab2 politik senang sket aku nak kaji corak pemikiran dorang dan persepsi apa yang dorang cuba nak tanamkan kat rakyat marhaen.

Abaikan yang tue. Ketika menonton berita tadi, rtm melaporkan bahawa rosmah akan turun ke london. Malam neh. Bersama sapa tah tapi bukan najib. Aku fikir geng2 balqis kot. Kalau salah betulkan. Aku nampak arh wajah rosmah terpampang kat berita tue tapi time tue aku dah sesak nafas.

Jika sebelum neh aku yakin 100% LCW akan menang besar tapi bila dengar jek berita keberangkatan rosmah ke london malam neh tiba2 aku rasa keyakinan aku dah jadi 50%. Demm.. apsal tah. Aku pun heran. 

Aku sebenarnya takde hal rosmah nak turun support LCW. Dia kan tokoh sukan bhai. Tak sah kalau tokoh sukan tak turun padang untuk support ahli2 sukan. Aku faham rosmah nak nyatakan sokongan padu dengan menghadirkan diri dia. Bahkan dia juga menyeru seme rakyat malaysia agar sokong LCW pada petang esok. 

Well tak payah seru pun aku memang tentu sokong punya..cuma satu jek aku harapkan dari rosmah.. kalau esok LCW kalah redha je larh ek kalau kena jadi bahan.. dan kalau LCW menang emas esok, tak payah larh nak peluk2 anak orang.. cukup lah najib buat mu oke..?

kah kah kah

Sedikit artikel mengenai isu tersebut ;



Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...