Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 25 Ogos 2012

Pengendali akaun facebook palsu PUM bakal terdedah.

Denggg

Kata KJ ;


Sumber gambar : sini
Akal aku ;

1. KJ dan rakan2 menyiasat beberapa individu yang disyaki pengendali akaun facebook PUM. So neh membuktikan PDRM lembab nak mampos. Sebab? KJ report hari apa? Takan dari hari tue sampai ke hari neh gagal nak dapatkan pengendali laman PUM yang dikatakan palsu tue [aku buat2 percaya jek neh taw sehingga terbukti sebaliknya]?

2. Nampaknya tak guna larh KJ dan rakan2 report polis. Sendiri report, sendiri siasat, sendiri serah nama. Aku tatau apa PDRM buat sebenarnya.

KAH KAH KAH

3. Dalam pada itu aku kagum dengan semangat KJ dan rakan2. Beria2 dorang siasat dan serahkan beberapa nama yang disyaki mengendalikan laman facebook PUM yang palsu. Hehehe

4. Then yang kelakar tue kan aku terbaca neh kat blog MIM = pro UMNO ;

MiM percaya kewujudan poster kontroversi itu disengajakan dan salah satu black op pihak pembangkang untuk memalukan parti UMNO.

Tambahan pula, sesiapa sahaja boleh mendaftar nama UMNO dalam FB termasuk cybertroopers pembangkang. Dan perkara ini tidak mengejutkan kerana pembangkang memang mempunyai pasukan tersebut. Ada di antara mereka yang mempunyai lebih daripada 20 akaun FB tiap seorang!

Dan tidak masuk akal jika Pemuda UMNO Malaysia sengaja mencari kontroversi sedemikian rupa. 
BLACK OP hotak hang.

kah kah kah

Buat apa pembangkang nak promosikan laman web PUM sekian lama? Sejak akhir tahun 2009 laman web tue dah sentiasa aktif bahkan kemaskini dengan info2 umno. Bukan sekali dua laman web tue merepek dan kebetulan kali neh dorang merepek pasal sentimen agama sebab tue jadi kontroversi bagai. Team sendiri buat team pembangkang yang kena tuduh.

Aku setuju jek sesiapa boleh daftar apa2 nama dan page kat facebook tapi sekarang sapa yang dapat nama tue? KJ kan? KJ takde bagi apa2 info ka? Aku nak tengok muka2 tue polis tangkap dan betulkan muka2 tue muka2 pembangkang. Jangan malu sendiri sudey. Bagi aku kalau confirm depa tue pembangkang, hari neh juga KJ buat press conference cakap facebook PUM dikendalikan oleh pembangkang. Napa tak buat? Escape goat larh tue.

Kah kah kah

MiM cakap tak masuk akal UMNO nak buat kontroversi? Hoi.... ko baru hidup kat Malaysia ke apa? Yang kat bawah neh apa hah?







Sumber gambar : Google

Yang kat atas neh bukan ke antara kontroversi2 yang membabitkan umno? Ada banyak lagi. Cuma tiga jek aku tunjuk. Kang meleret2 plak posting aku sampai 100 episode..

Hadoiiiiii... tak berani terima hakikat betul larh bloggers umno neh

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...