Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 9 Ogos 2012

Guru mengamok, angkara sikap pilih kasih BN. [Video Inside]

Wowww..

Cikgu neh dah bagi aku satu aspirasi. Dah bagi aku satu idea. Terima kasih cikgu. Cikgu telah mendidik saya bagaimana untuk saya luahkan seme ketidakpuasan ahti saya, seme penindasan bien ke atas saya dengan menggunakan video.

Aku cadangkan menjelang PRU, elok kita ramai2 buat video, takyah tunjuk muka tapi luahkan apa benda yang kita tak puas ahti kat bien. Especially mereka2 yang kerja kerajaan. Jangan salah faham. Sorok muka bukan sebab takut kat bien. Sorok muka sebab nanti orang2 kaw datang nak pukul dan bunuh kami.

Ini bukan cakap main2 der. Bukan cakap kosong. Aku dah banyak kali kena gertak, kena ugut, kena sound, kena maki.. macam2 depa nak buat. Ada yang nak bunuh aku. Ada yang nak belasah aku sampai koma. Yang nak terajang aku pun ramai. Toksah cakap larh. 

Takut?

Bodoh larh aku kalau takde rasa takut. Sikit2 mesti ada punya. Sapa nak rela dibunuh semata2 berfahaman politik yang berbeza.. bukan nak tuduh2. Tapi perangai gila umno jangan dibuat main2. Bukti bersepah dah kat internet neh. Camne umno boleh suka2 belasah orang ikut ahti dorang jek.

Aku pun heran pasai apa la depa tak boleh terima pemikiran politik aku. Ini kan hak aku untuk bersuara dan luahkan apa benda masalah yang aku alami di malaysia. Itupun depa tak boleh terima sampai nak ugut aku macam2. Bukan aku jek kena. Ramai dah kena. So bila mereka seme sorokkan wajah mereka, ingatlah, mereka bukan takut pada bien, tapi taknak jadi mangsa kekejaman macam adam adli dan aduka taruna.

Asyik ada orang nak pukul je. Apa pun tak boleh.

Video cikgu mengamok ada kat bawah neh. Tonton sendiri. Fahami isu yang cikgu neh sedang utarakan. Wujud dikriminasi dan sikap pilih kasih dalam mengagihkan bantuan. Layan.


Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...