Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 4 Julai 2012

Hot : RTM sahkan ROSMAH MANSUR PM Malaysia. Part II.


Ini betul2 kelakar bhai. Aku dah tak boleh tahan. Kelakar habis.

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Korang bayangkan ek, sanggup dorang buat gini untuk layan isu perli aku terhadap RTM? 

KAH KAH KAH

LAWAK NAK MAMPOS.

TERGOLEK AKU. 

Baca bawah ;


#UNDIBNPRU13 #BNJanjiDiTepati Datin Seri Rosmah terus menjadi sasaran fitnah dan tohmahan pemimpin dan pencacai-pencacai pembangkang...

Isteri PM terus menjadi sasaran fitnah dan tohmahan pemimpin dan pencacai-pencacai pembangkang. Menjelang PRU tidak lama lagi, anda semua percayalah cakap saya serangan terhadap DS Rosmah akan menjadi-jadi. Mereka akan reka-reka apa sahaja cerita atau fitnah untuk menjayakan misi mereka.

Nampaknya kini DS Najib, UMNO dan BN bukan lagi ancaman kepada pembangkang. Sebaliknya DS Rosmah yang tidak mempunyai apa-apa jawatan dalam parti dan yang tidak akan bertanding dalam pilihanraya menjadi individu yang paling pembangkang takuti. 

Hari ada sebuah blog pro pembangkang yang mengeluarkan satu artikel yang bertajuk Hot: RTM Sahkan Rosmah Mansur PM Malaysia.
Blogger tersebut menulis berdasarkan kemunculan DS Rosmah dalam rancangan Selamat Pagi Malaysia yang disiarkan RTM semalam yang mana dibahagian bawahnya tertulis EKSPRESI REMAJA BERSAMA PERDANA MENTERI. 

Hanya kerana perkataan itu dan gambar yang memaparkan wajah DS Rosmah, dia terus kata RTM sahkan Rosmah PM. 

Pada hari Sabtu ini (7.7.2012) akan diadakan satu program yang dinamakan EKSPRESI REMAJA BERSAMA PM di Stadium Negara yang melibatkan Persatuan Pandu Puteri Malaysia. Datuk Seri Najib selaku PM akan hadir dalam program yang agak besar itu. 

Kemunculan Datin Seri Rosmah di TV1 semalam yang mana beliau merupakan Yang Di Pertua Persatuan Pandu Puteri Malaysia, adalah untuk bercakap mengenai matlamat dan tujuan perhimpunan antara remaja-remaja yang menganggotai Pandu Puteri dengan PM yang akan diadakan Sabtu ini.

RTM yang jemput beliau selaku YDP untuk bercakap tentang perhimpunan bersama PM yang akan diadakan itu. Topik yang dibincangkan adalah topik perhimpunan yang bakal diadakan itu dan akan dihadiri oleh PM dan RTM pun letaklah tajuk begitu kerana itu topiknya. 

Tak kan nak bincang pasal perhimpunan remaja bersama PM kemudiannya nak letak tajuk masak-masak....

Orang jadi blogger dia pun nak jadi blogger tapi bodohnya boleh tahan jugalah. Kasihan pembaca-pembacanya yang saban hari ditipu. - RBF

Pertama, seme orang tahu itu hanya sindiran jek. Kedua, kita orang buat lawak atas typo rtm. Sebab? Benda tue kelakar. Kebetulan memang itu lah persepsi kita. Itu jek. Tapi macam mana korang boleh beria2 anggap isu neh satu isu yang serius?

Adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Semalam bloggers umno beria2 layan isu sindiran hairie othman, kali neh depa beria2 layan isu sindiran rosmah mansur. Besar sangat kah isu sindiran neh weh sampai perlu buat penjelasan bagai? Semua orang tahu itu hanya perli tapi well mungkin orang umno taktau. 

Maafkanlah aku. Aku terlupa level otak kita berbeza2. Aku terlalu bersangka baik dengan semua penyokong2 umno. Aku tak sengaja oke. Aku minta maaf banyak2. Bianne. Sorry. Insya-Allah lainkali aku akan ingat korang seme memang tak berapa cerdik. Baii..

kah kah kah

Ameno : Sindir pun tak faham.. lagi nak cakap orang bodoh? Eekekek..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...