Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 16 Mei 2012

Video Rosmah Menyanyi Lagu KPOP tersebar.

Alalalalalala..... here i come my "biggie piem". I am your dedicated stalker so must be compulsory for me to be alert this video oke.

kah kah kah

Comel dowh rosmah nyanyi lagu nobody neh. Aku pun nak ikut arh. Automatik lagu neh akan jadi lagu febret aku. Confirm.

kah kah kah

Lihat video kat bawah neh oke ;


Tapiiii aku tak jamin kalau ada orang yang bakal koma lepas tengok video neh oke. Aku oke jek dengan video neh. Almaklumlah aku big fan of rosmah aka stalker sejati dia tapi korang lain pula.. so aku tak jamin oke.. segala akibat yang mendatang selepas menonton video neh adalah tanggungan sendiri jangan babitkan aku plak der..

kah kah kah

Ameno : Rosmah reti joget siott.. ekekeke..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...