Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 5 Mei 2012

Salahuddin Ayub bersumpah bebas zina..

Ini ialah naib presiden pas. 


Apa dia buat? Dia telah bersumpah. Yes. Bersumpah. Berikut sedikit keterangan sumpah dari saksi yang menyaksikan dia bersumpah ;


Jika dia boleh maka kenapa yang lain tidak boleh? Jika ia boleh melenyapkan persepsi maka kenapa ia salah? Jika ia boleh membantu untuk menambah kepercayaan umum terhadap diri sendiri maka kenapa tidak diteruskan?

Beginilah kita boleh mencari malaysia baru. Kita tidak boleh mencari malaysia baru hanya kerana kita nak. Kita kena berusaha untuk merealisasikan impian mewujudkan malaysia baru. Untuk merealisasikan impian malaysia baru kita perlukan kerjasama dari semua orang.

Ya, semua orang. Ini termasuklah orang2 umno, bien dan atas pagar. Setakat nak harapkan orang2 pr? Toksah mimpi lar der. Jadi, jika anda mahu malaysia baru, tambat dulu kepercayaan orang2 atas pagar dan bien. Kita perlukan mereka untuk mengubah sistem pentadbiran negara. 

Ini kerana dari awal lagi mereka2 neh bukan musuh kita. Musuh kita ialah mereka2 yang gila kuasa dan salah guna kuasa untuk kepentingan diri sendiri. Jangan lepaskan kemarahan ke atas orang yang salah. Sudah sampai masanya untuk kita memujuk mereka agar bersama2 dengan impian kita. Jika sumpah boleh merealisasikan hal tersebut, why not. Sekian.

Salahuddin Ayub bersumpah ==> Klik sini.

Ameno : Walaupun tak bersumpah pun aku tak caya.. terang2 jalan citer mengarut.. tapi kalau dah bersumpah pun oke sebab menambahkan keyakinan orang..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...