Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 14 Mei 2012

Polis sebarkan video pendemo bersih yang nak MATI. [VIDEO INSIDE].

kah kah kah

Tolong lah polisssssssssssssssssssssssssssssssss

Tolong larh weh !!!!! Tolong !!!!!

Nama korang tue POLIS DIRAJA MALAYSIA. Bukannya POLIS Melawak di Malaysia. Boleh tak korang berhenti buat lawak ? Aku dah sakit perut neh tahu tak?

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Adoiiii.. polis2 malaysia.. adoiiii...

Korang lihat video bawah neh sat ;



 

Dalam satu kenyataan pdrm di malaysia insider, dia cakap kan ;

Polis menyokong dakwaan Datuk Seri Hishamuddin Hussein bahawa terdapat ada pihak yang mahukan berlakunya insiden kematian dan kecederaan serius sewaktu perhimpunan Bersih 3.0 pada 28 April lalu, dan mengesahkan mereka mempunyai bukti terhadap dakwaan berkenaan.

Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Khalid Abu Bakar berkata bukti tersebut berdasarkan video yang dikumpul pihak berkuasa terbabit ketika perhimpunan menuntut pilihan raya adil dan bersih di Dataran Merdeka.

“Memang ada pihak yang mahukan kematian berlaku. Saya rasa bukan setakat menteri yang berkata begitu kami pihak polis turut mempunyai bukti,” katanya kepada pemberota di sini. Khalid menjelaskan pihaknya mempunyai video yang menunjukkan ada individu yang mengatakan berkenaan kematian ketika perhimpunan Bersih tersebut.

“Kami mempunyai simpanan video yang menunjukkan ada pihak yang menyebut tidak mengapa jika ada lima orang mati sekalipun,” katanya, menambah wartawan boleh melihat video itu dan membantu pihak polis mengenal pasti individu terbabit.

Namun Khalid berkata tiada tindakan setakat ini diambil terhadap individu tersebut kerana dia tidak melanggar mana-mana pruntukan undang-undang. -TMI-

Sorang jek pun bercakap. Tapi dorang buat kenyataan seolah2 ADA PIHAK yang bercakap. Pakcik yang bercakap neh pun bukan ada apa2 niat yang serong. Dia bercakap macam tue sebab bersemangat. Biasalah, dah namanya pun pakcik2. 

Dah berusia plak tue, tambahan cuaca panas, berjemur lagi. Kalau diperhatikan dia bercakap dengan orang lain. Suara pakcik tue jek aku dengar, yang sebelah pihak sana tak dengar pula. Nak gunakan video neh untuk kutuk2 bersih lagi ka?

Cakap2 macam neh pun polis nak amek pusing? Kelakar betul. Cakap2 macam neh bagi aku, sepak masuk tong sampah je la. Satusen takde effect apatah lagi mana ada kematian pun dalam bersih 3. Apa pun takde. So apa relevantnya polis siarkan video neh? 

Dah siar satu hal. So orang kenal pasti satu hal. Lepas tue cakap tidak akan amek tindakan satu hal. Jadi apa pointnya polis buat kerja sia2 macam neh? Jangan2 nak cakap peserta2 bersih mengalakkan kematian kot? Mungkin gak tv3 akan ulas isu neh malam kang. Nak tengok arh drama dorang. Mesti fitnah sensasi lagi kaw.

kah kah kah

Ameno : Pakcik tue bersemangat nak mati dah.. sebab nak menentang kejahatan spr.. itu pun nak ejek2 ka?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...