Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 11 Mei 2012

Karpal Singh Bodoh Nak Mampos.

Orang tua neh nyanyok. Bila dah nyanyok mula lah meroyan dan merapu depan press. Itulah masalahnya bila orang2 nyanyok masih lagi dianggap seseorang yang berkaliber untuk menjadi pemimpin parti hanya semata2 dia pernah berjasa pada parti dulu2. Sepatutnya dap nyahkan orang tua nyanyok neh daripada terus menerus duduk dalam parti dap.

Kalau nak tahu, disebabkan orang tua nyanyok neh larh, ramai orang2 islam dan melayu menolak dap. Kalau dap benar2 nak diterima oleh orang islam dan melayu dia kena bersikap terbuka dengan mencari tokoh2 yang tidak racist seperti lim guan eng dan hannah teo. Ini antara yang aku nampak. 

Banyak pemimpin2 dan wakil rakyat yang muda2 dalam dap tidak bersikap racist berbanding orang2 tua dalam dap sebenarnya. Singkirkan orang tua nyanyok tue secepat mungkin. Aku benci tengok. Siyes.

Bukti orang tua tue betul2 nyanyok boleh diperlihatkan kat bawah neh ;


Hari tue orang tua nyanyok neh larh masuk tv3 dan kutuk dsai. Kali neh orang tua nyanyok neh sound haji hadi pula. Bodoh ke tak bodoh orang tua nyanyok neh? Dia bukan nya aku atau ko. Yang mana memang sampai bila2 larh takan mungkin mendapat layanan first class dari pemimpin. Ini sesuatu yang normal sebagai rakyat kebanyakkan macam kita. Kena terima hakikat. 

Berbanding si karpal singh nyanyok neh. Dia pada bila2 masa ada telefon untuk call hadi dan dsai kalau dia rasa tindakan2 hadi dan dsai tidak bersesuaian dengan situasi atau apa. So, telefon je lah sudah. Ajak bincang apa seme. 

Buat apa dia keluarkan kenyataan macam neh? Kesan dari kenyataan bodoh dia neh hanya akan menyebabkan masyarakat berfikir pemimpin2 dap menolak hudud sekeras2nya dan pas sedang diancam dan ditekan oleh dap. Inilah persepsi yang wujud dan timbul. Sekarang neh kena fikir satu persoalan pula.

Adakah pendirian karpal singh neh mewakili pendirian dap juga? Semestinya ramai orang nak tahu tue. Dap kena jawab lah ek. Inilah juga salah satu kesan akibat tindakan melulu si karpal singh. Memang tak silap lagi karpal singh ialah seseorang yang bodoh nak mampos. Sekian. 

Ameno : Ada telefon pun tak reti guna..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...