Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 19 April 2012

Nah ahmad maslan, bukti samseng dan umno satu geng.

Aku sangat sedih dan berkecil ahti dengan ahmad maslan. 



Heheheh..

Kenapa ahmad maslan cakap begini ;

Dengan sinis, beliau berkata orang akan menyalahkan Umno atas semua masalah yang dihadapi mereka.

"Kalau ada kereta bocor di tepi jalan itu salah Umno. Kalau ada motorsikal bocor itu salah Umno. Kalau ada basikal bocor di tepi jalan di dalam hutan yang tak ada orang lalu lalang, itu pun salah Umno.
"Mereka ini sudah bankrap idea, semua salahkan Umno. Ada orang liwat orang lain, Umno yang kena. Dia yang sedap, kita yang kena," katanya lagi ketika ditemui di bangunan Parlimen hari ini.

Ditanya lanjut mengenai dakwaan siswa berkenaan yang mengaitkan tindakan samseng itu dengan parti Umno, Ahmad berkata: "Saya tak tahu, saya sedang tidur semalam. Orang tidur di rumah, bukan di padang."  -MKINI-

Ko jangan nak tipu sangat lah ahmad maslan. Yang sebenarnya mana ada semua orang salahkan umno. Contohnya aku sendiri. Aku tak salahkan umno pun kalau berlaku apa2. Aku cuma salahkan bien jek. Rumput panjang pun aku marah bien. Aku confident itu propaganda bien untuk menyusahkan aku agar potong rumput di laman. Siyes neh.

kah kah kah

Sekarang ahmad maslan, meh kita cakap pasal bukti. Dengan ko neh sebenarnya bukti pun tak boleh jalan. Aku dah faham sangat tue. Tapi sebenarnya aku anggap artikel neh prasyarat je sebelum aku menghalalkan tindakan aku yang bakal mengatakan dan menganggap ko bodoh. Contohnya gini ;

Ali : Oii ahmad ko memang bodoh nak mampos.

Ahmad : Apahal neh? Tetiba jek sound aku bodoh? 

So aku nak mengelakkan situasi di atas neh berlaku. Jadi aku bagi ko sebab dulu then aku akan cakap ko bodoh selepas bagi hujah aku, simple. Heh.

Lihat gambar bawah neh jap ahmad maslan ;

Dengan kapak tue siot. Aku dah cuak gile neh. Nasib baik dia jejauh dari aku. Kalau tak, tak senang hidup aku.

kah kah kah

Dah perhatikan ke ahmad maslan? Lepas tue kan ko tengok pula gambar kat bawah neh ;







Ini gambar2 yang direct dapat dari wall samsengdataranmerdeka yang suka pakai baju sama dalam beberapa hari. Ataupun mungkin baju dia satu almari penuh dengan design yang sama2 jek kot.

kah kah kah

Gambar2 neh menjelaskan bahawa ;

1. Waris malaya = ngo mesra bien.

2. Waris malaya = sahabat bien.

3. Waris malaya = di anggap oleh piem akan membantu mengembalikan selangor kepada umno dan bien pada pru - 13, sepertimana yang diucapkan oleh piem dalam pelancaran tersebut baru2 neh.

Ahmad maslan, sampai sini ko faham tak? Risau gak aku kalau laju2 sangat. Maklumlah iq kita tak sama level. Aku neh up sket dari ko.. so kalau agak2 tak sampai tue inform2 ye ahmad maslan.

kah kah kah

Lepas tue ko tengok sini pula ahmad maslan ;









Ko nampak tak apa yang aku nampak ahmad maslan?

1. Gambar pertama bagitau ko, aikk bukan kah neh budak yang pakai baju merah waris malaya yang pegang kapak tue?

2. Gambar kedua pula bagitau ko, aik dia pegang bendera bien pula?

3. Gambar ketiga pula bagitau ko, eh sama lah baju yang dia pakai ketika jumpa ezam dan ketika main gangster2 kat dataran..

Sampai sini ko clear tak ahmad maslan? Aku harap ko clear. Kita neh tak kesah lah tidur kat rumah ka, padang ka, tanah ka, apa ka yang penting iq kita tue. Kalau iq kita lembab, tak kira kat mana kita tidur tetaplah lembab. 

kah kah kah

Dan bila ko dah nampak dia pegang bendera bien = mesti ko dah tahu dia sokong umno kan? Kenapa umno? Takan ahli mca atau mic pula? Mestilah umno ahmad maslan sebab, lihat bawah neh ;

Jadi sekarang ko patut dah jelas bahawa serangan malam tadi memang layak dikaitkan dengan umno. Oke ahmad maslan, tumpang nak lalu ye, aku nak cakap ko BODOH. Sekian, terima kasih.

kah kah kah

Ameno : Ahmad maslan kalau bercakap memang keluarkan sampah jek.. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...