Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 15 April 2012

Kubur juga ada 1 Malaysia.

Ini bukan super impose NGOK !

Ingat otak pembangkang maksud aku, ingat otak sesetengah orang yang sebarkan kebenaran neh kerja dia suka super impose kah? Tak dinafikan ada penyokong2 pembangkang yang suka super impose, aku juga bencikan sikap mereka yang begitu tapi dalam kes neh, ia memang bukan super impose oke.

Lihat bawah ;


Kat atas neh gambar oke dan kat bawah neh pula version video ;

 

Fikir mesti mao positif, maksud aku jangan anggap apa yang ditulis oleh blogger pembangkang apa seme mestilah jahat2 dan teruk2 belaka. Ada juga posting2 yang tak berapa betul tapi berapa persen larh sangat jika dibandingkan dengan posting2 yang betul dan memang ada hujah kan?

Bukan aku nak menangkan posting2 yang tak betul tapi mentaliti sesetengah orang neh asal blogger pembangkang jek confirm dorang akan pandang negatif, termasuk larh dalam isu perkuburan neh. Khusus untuk penyokong2 taksub umno larh. Sapa lagi?

Buka minda korang tue sket. Tahu larh taksub gila babi kat umno tapi jangan sampai betul salah pun langgar der. Berbalik kepada isu perkuburan di atas, lokasi dah tahu, video dan bukti pun dah ditunjukkan, kini kita berharap ada pihak2 yang berkuasa boleh melakukan sesuatu. 

Dan aku juga tertanya2 apa hukum dia ek kubur muslim bercampur dengan kubur bukan penganut islam? Mohon pencerahan dan mohon agar perkara2 seperti di atas diperbetulkan dengan sesegera yang mungkin. Bai.

Updated ; 15 / 4 / 2012

Untuk mengelakkan daripada salah sangka, aku risau juga jika ada orang salah sangka kat aku apatah lagi selepas membaca beberapa posting yang jelas tidak betul matlamatnya, posting neh tidak bertujuan menyalahkan najib, bien atau apa ye. Ini ialah perkuburan orang asli. Kita tidak tahu sejauh mana orang asli neh faham hukum.

Oleh yang demikian kita minta agar mereka diberikan pengetahuan agar perkara2 seperti neh tidak berulang lagi. Dan perkuburan neh dah lama wujud samada satu malaysia tue ada ataupun satu malaysia tue takde. Perkataan satu malaysia dalam tajuk artikel di atas ialah mahu menerangkan "betapa 1malaysia" kubur2 tersebut. Bukan lah nak kata bien mewujudkan kubur satu malaysia. Harap maklum.  

Updated ;

20/4/2012 


Kubur neh tidak bercampur sesama islam dan bukan islam. Segala salah faham yang timbul amatlah dikesali. Sila rujuk posting neh untuk penjelasan penuh.

Ameno : Kubur neh tidak bercampur islam dan bukan islam.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...