Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 6 April 2012

Kereta-kereta cantik milik Azalina Othman Said bekas Ketua Puteri Umno.


Cantik.

Mewah, bergaya dan ada class.

Kesemua neh ialah kereta-kereta buatan Malaysia. Mungkin menyahut seruan kerajaan belilah barangan buatan malaysia sebab barangan buatan malaysia juga ada kualiti sama seperti barangan import malahan sesetengah barangan buatan malaysia adalah lebih baik berbanding barangan luar negara seperti pendidikan di malaysia yang terbukti lebih baik berbanding amerika, britain dan germany.

Mungkin ramai yang tak sangka bahawa mereka2 yang terlibat dalam bien dan umno sudi pakai barangan buatan malaysia sebab selama neh seringkali kita menyaksikan mereka guna barangan import walaupun di tv dan paper seringkali potpet suruh rakyat support product tempatan dan anggaplah beli proton tue seumpama amal jariah bak kata mahathir dulu2. 

Dengan pendedahan neh terbuktilah bahawa pemimpin2 dan bekas pemimpin2 umno memang cakap serupa bikin. Macam tak percaya rupanya mereka juga sudi pakai kereta keluaran proton dari model  ;

1. barangantempatanhotakkaw.

2. menteripungunakeretaimportbelidenganhargamurah

3. lepastuepaksarakyatbeliprotoncikaidengancukaitinggi

4. thentakmalu2potpetdalamtvsokonglahproton

5. padahalkronidangengsendiripunpandangrendahpadakualitiproton

6. sebelumsibuknasihatrakyatbetternasihatorang2luesendiri

Syabas diucapkan. Inilah kualiti yang perlu ada pada mereka2 yang pernah, telah dan sedang berkhidmat kepada bien dan umno. Belilah barangan buatan malaysia, anda mampu menyumpahnya. Bai.

Nota : Takde sapa tuduh dia beli guna wang rakyat oke. 

Ameno : Keh keh keh.. slogan = slogan, sapa kata slogan = pelaksanaan? Lue tanyalah bien dan umno untuk lebih kepastian.. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...