Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 2 April 2012

Gambar-gambar sekolah terbaik di Malaysia.

Tahu kah anda tipiem cakap tahap pendidikan di malaysia adalah lebih baik berbanding amerika, britain dan german? Ini seriyus, bukan cakap main2 der.

Lihat bukti kenyataan tipiem kat bawah neh terlebih dahulu ;



Dan kat bawah neh ialah gambar-gambar yang boleh membuktikan statement tipiem kita. Memang terbaik.Salute sama tipiem. Hari2 sambut aprilfool pun takpak, kami seronok sebab boleh gelak2 hilang duka.

kah kah kah
















Seteruk2 amerika pun tak pernah lagi aku tengok sekolah dorang begini. Aku tengok kadang2 rakyat amerika memang demand pasal pendidikan terover2. Bayangkan untuk sekolah yang aku fikir memang dah lengkap selengkap lengkapnya pun depa boleh complain dalam rancangan dokumentari bahawa sekolah dorang mempunyai sistem pendidikan yang teruk hanya semata2 kekurangan cikgu dan fasilitis untuk kanak2 yang "penyakit tertentu" [maaf aku lupa nama penyakit tue].

Macam tue dorang punya pemikiran. Siyes. Satu kekurangan merupakan disaster kepada seluruh sistem persekolahan. Dan dorang akan buat kempen, buat provokasi, sebarkan di media even masuk tv semata2 nak komplain mengenai kekurangan2 yang terdapat di sekolah2 dorang.

Bab britain toksah cakap lah. Pendidikan di britian memang berada di tahap terbaik, malahan menjadi role model kebanyakkan negara. Tapi berbeza di malaysia. Sebab malaysia neh lebih baik dari dorang. Tak caya korang tanya tipiem sendiri lah beb.

kah kah kah

Ameno : Aprilfool is everyday in Malaysia.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...