Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 2 Mac 2012

Tengku Abdullah nafi campur tangan isu khalwat Ustaz BadrolAmin.

Aku taktahu berapa tebal satu2 dinding yang selalu orang buat rumah tue. Korang tahu tak bagaimana nak menentukan ketebalan yang tepat bila satu2 rumah tue dibina? Aku tak belajar pasal tue sebab tue kurang mahir. Hehehe.

Baca bawah neh ek ;

Tengku Mahkota Pahang Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah yang kini menjalani rawatan di Korea Selatan, hanya ingin mengetahui siapa pemimpin PKR yang ditangkap kerana berkhalwat.

tengku abdullah ahmad shahBernama yang melaporkan memetik sumber yang sah, mengesahkan Tengku Mahkota Pahang tidak pernah campur tangan dalam isu tuduhan khalwat terhadap pemimpin PKR terbabit.

Menurut sumber berkenaan, pada malam 25 Feb lepas, Tengku Abdullah yang berada di Kuala Lumpur sebelum berlepas ke Seoul, telah menitahkan seorang pegawainya untuk bertanyakan siapakah pemimpin PKR terbabit.

"Pegawai berkenaan telah menghantar pesanan khidmat ringkas (SMS) kepada saya: 'Titah u check sape pemimpin PKR yg kena khalwat di Phg..tq'," katanya ketika dihubungi Bernamadi Kuantan, hari ini.

Menurut sumber berkenaan, beliau telah menghubungi Pengerusi Perhubungan PKR Pahang Datuk Fauzi Abdul Rahman untuk bertanyakan perkara berkenaan sebelum memaklumkan kepada Tengku Mahkota.

Semalam, Pengarah Penerangan kerajaan Selangor Dr Badrulamin Bahron mendakwa beliau dimaklumkan bahawa Tengku Mahkota Pahang mungkin mencemar duli dan campur tangan dalam isu tuduhan khalwat yang dilemparkan terhadap dirinya.

Beliau berkata kes berkenaan mendapat perhatian Tengku Mahkota yang didakwa mengenalinya secara peribadi. -MKINI-

Ini penjelasan dari tengku mahkota sendiri. So terpulanglah pada pendapat masing2 nak analisa macam mana kan. Aku rasa dalam isu neh berehat dah cukup tepat dah. Terdapat kecelaruan statement demi statement yang membuatkan akal aku semakin berfikir. 

Aku bila dah start berfikir tue jeng jeng jeng.. mula lah.. start lah.. so lebih baik aku cadangkan ikut jek nasihat suruh berehat tue. Aku percaya ia terbaik buat masakini. Percayalah weh.

Ameno : Senyum jek boleh? 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...