Kaki melawan

Jika ada apa-apa pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Ads

Friday, March 16, 2012

Banyaknya kek harijadi Najib..

Beb..

Tadi aku google. Google punya google sekali terserempak dengan imej kat bawah neh beb. Bukan ciplak ek. Najib sendiri sebarkan dalam internet. Layan dulu gambar2 kat bawah neh oke ;



Banyak siot kek dia. Besar kecik seme cukup. Yang coklat, yang tak coklat pun ada. Macam2 bentuk, rupa dan rasa. Seme complete siot. Bestnya jadi najib. Dapat kek banyak2. 

kah kah kah

Tapi kan.. aku heran lah weh. Napa depa beli kek banyak2 dan suruh najib potong sekaligus? Ampu dan bodek najib ek? Takpelah. Tapi guna sendiri kan? Tak potong dari peruntukkan untuk setiap jabatan kan? Alah beli kek tong2 ramai2 baru berapa jek kena keluar der. Takan itu pun hadap duit rakyat gak ? Betul tak?

kah kah kah

Apa pun kalau korang nak ENJOY tengok muka najib POTONG kek banyak2 boleh klik sini beb. Muahahaha.. kek gambar najib dan rosmah pun ada siot. Siyes. Tengok bawah neh ;



kah kah kah

Adoiiyaii.. macam2 beb.

Ameno : Bagi aku cikit kek coklat tue rosmah.. please..

IKLAN TEXT DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...