Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 24 Februari 2012

Imam Hoslan : Kenapa saya baling kasut

Masih ingat kisah imam yang baling kasut sebab menentang rasuah dan salah laku kuasa baru2 neh? Nampak macam pelik tapi itulah realiti kehidupan di malaysia neh. Tiada keadilan untuk mereka2 yang menentang rasuah dan salah guna kuasa oleh mereka2 yang berpaksikan umno dan suku sakat mereka.

Lihat video di bawah neh. Saksikan pengakuan seorang imam yang tertindas. Dia digari, ditahan dan dihalau semata2 menentang kemungkaran.

 

Walaupun dia ada bukti yang membenarkan kata2 dia nampaknya hakim langsung takmo buka kes disebabkan hakim bersetongkol dengan puak2 zalim. Itu tak heran lagi. Yang terbaru kes dia baling kasut akhirnya jadi kes polis meskipun hakim sendiri pada ketika itu mengatakan insiden tersebut di anggap selesai. 

Lihat bawah neh ;

Laporan akhbar Malay Mail hari ini menyebut, polis menyiasat kes membaling kasut itu mengikut Seksyen 353 Kanun Keseksaan kerana menggunakan kekerasan untuk menghalang tugas penjawat awam.

Dalam insiden Rabu lalu, Hoslan bertindak membaling kasutnya ke arah panel hakim yang mengekalkan keputusan Mahkamah Tinggi menghalang beliau daripada terus tinggal di kuarters imam, Masjid Ar-Rahman. -MKINI-

Hari tue sendiri gak kata takmo buka kes tapi hari neh dah mula main polis bila imam gunakan media alternatif untuk sebarkan penyelewengan dan penipuan geng2 yang mencuri duit masjid dan hakim yang langsung buat tak peduli atas isu tersebut.

Alamak. Dah takut kantoi pula. Baru sibuk nak jaga imej. Nak tutup mulut orang lah tue. Apa pun tak boleh lah di malaysia. Apa pun tak boleh. Jom hijau.

Ameno : Kaki songlap dilindungi.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...