Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 13 Februari 2012

Gambar Ahmad Maslan BakulSampahkan Buku Jingga.

Like bodoh like stupid. Like bongok like bangang. Perumpamaan neh aku reka khusus untuk seseorang tue. Korang fikir lah beb. Sebagai seseorang yang ada jawatan adakah tindakan dia membakulsampahkan buku jingga di depan orang ramai ialah perbuatan yang betul?

Lihat bawah neh ;



Ini orang yang suruh kita budi bahasa? Dan blabalabala? My foot! Enh kejap. Dia neh pun sebenarnya taraf menteri. So macam mana ek seseorang yang ada jawatan dalam JPM boleh bertindak sebangang neh bagi menzahirkan perbezaan? Dia asyik kondem kondem dan kondem cara PR mendedahkan penyewengan di felda tanpa mengemukakan bukti kukuh bahawa pendedahan PR berhubung isu tersebut adalah salah dan tidak benar. Betul ke cara tue?

Kalau seseorang yang sering bagi bukti, fakta dan hujah bagi menguatkan pertuduhan sepatutnya ko buat apa untuk menafikan pertuduhan tersebut? Balas balik larh guna hujah kan? Kalau PR fitnah then buktikan lah bahawa PR fitnah. 

Kalau hujah PR tak tepat then buktikanlah ia dengan berikan hujah yang tepat, betul? Neh asyik mengelak dan bagi bola bocor jek apa ke hal? Last2 dah pedap, buku jingga pula jadi mangsa dia. Inilah salah satu contoh yang tidak boleh ditiru oleh kita seme. Kita neh rakyat biasa jek. Kalau kita buat hak eley.. orang pun tak heran der. Apa ada hal? Rakyat biasa jek. Luahkan ekspresi. 

Tapi kalau seseorang menteri buat, buat pula di majlis yang formal, memang dicop sebagai jenis tak faham apa itu budaya budi bahasa. Menteri neh takde budi bahasa beb. Tak heran dulu dia mengaku tengok video seks. Tak malu siot. 

Walaupun tengok dengan isteri tapi agak2lah weh. Perlu ke bagitau public? So macam neh punya otak pun boleh jadi menteri kita? Lagi nak bimbing dan pimpin kita? Sengkek sangat ke rakyat malaysia yang cerdik2 neh sekarang? Sampai orang meroyan pun dilantik jadi menteri. Sengal dowh.

Ameno : Bakulsampahkan ahmad maslan jom.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...